eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
  • Data: 2010-04-08 21:45:38
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bobasse"
    >A tak wychodzi na to, że muszę kombinować co
    >niemiara, zapłacić 500zł za opłatę recykl., wynaleźć cudowny sposób
    >jak ciężarowego francuza zarejestrować jako osobowy, może jeszcze
    >akcyzę każą mi zapłacić, czyli kolejne 200zł, potem jakiś przegląd
    >pewnie kolejny znowu 150zł, potem rejestracja i razem wyjdzie pewnie z
    >połowa tego, co zapłaciłem za auto. Nonsens - czyż nie?

    Samochod w mysl przepisow powinien byc zarejestrowany tak jak wynika z
    dokumentacji,
    czyliw twoim wypadku jako CIEZAROWY i musisz zrobic przeglad na Ciezarowy.
    Po zarejestrowaniu mozesz dokonac zmiany konstrukcyjnej (ok. 150 zl zmiana,
    i 180 przeglad pozmianowy).
    Akcyzy ci nie nalicza, ale zakladam sie o flache ze nie uda ci sie
    zarejestrowac tego auta odrazu jako osobowego.
    Druczek recyklingowy pani *moglaby* uznac, bo zobowiazali sie ze beda te
    kwitki uznawac do wyczerpania, ale
    spotkalem sie juz z tym ze w Wydzialach Komunikacji nie chca uznac i koniec,
    wiec tobie pozostanie zaplacic
    500 stowek i potem tylko 250 za rejestracje.

    ps. A 160 zl za Vat25 zaplaciles? ;)