eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
  • Data: 2010-04-09 15:36:51
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-04-09 14:34, bobasse pisze
    > Hmmm... No a jak inaczej mam zarejestrować to auto?? Po to są fora
    > żeby uzyskać jakąś pomoc i czegoś się nauczyć. Nie codziennie kupuje
    > się auta...

    I głównie dlatego powinienies sie zainteresowac sprawami papierkowymi
    przed kupnem auta. Zeby chociaz miec pojecie jak to powinno wygladac, co
    powinienes dostas od sprzedajacego, co musisz zrobic w zaleznosci od
    tego co dostaniesz od sprzedajacego, wreszcie pod zadnym pozorem nie
    kupowac auta gdy cos 'smierdzi'.