eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
  • Data: 2010-04-09 13:16:30
    Temat: Re: Sprowadzone auto okazuje się teoretycznie ciężarowe?? POMOCY!!!
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bobasse" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:9ad7964a-d8cf-48b4-93f3-df9d886bc52a@8g2000yqz.
    googlegroups.com...
    > Umowę kupna-sprzedaży. Kupiłem od osoby prywatnej

    jak bys byl tak mily, napisz konkretnie, co dostales - konkretnie - kwitek
    po kwitku.

    jjestem daleki od krytyki, ale dlaczego zabierasz sie za cos o czym nawet
    niemasz minimalnego pojecia?
    z formulaza vat24 musisz skorzystac, zeby otrzymac zwolnienie z podatku.
    jesli sprzedajacy twierdzil że auto nie wymaga oplat po za rejestracja, to
    peewnie taki kwit jusz posiadsz?

    podobnie z autem ciezarowym i osobowym - wydaje mi sie ze tu sie da to odosc
    latwo przejsc - zadzwon na spokojie do okregowej stacji, powiedz oco chodzi,
    powiedza ci jak to zrobic bezproblemowo.

    tylko rozmawiaj z ludzmi konkretnie, mow jakie masz kwity, i sprawe
    wyjasnisz dosc szybko.

    i dzwon do sprzedajacego i konkretnie gadaj.

    --
    Pozdrawiam, Bartek