eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Date: Sun, 5 Dec 2010 15:25:33 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <idg7co$26f$1@news.onet.pl>
    References: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <4...@4...com>
    <s...@d...wkurw.org>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <4cfb1031$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <8...@4...com> <idfsk6$4u4$1@news.onet.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: acc49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291559128 2255 83.25.54.49 (5 Dec 2010 14:25:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 14:25:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101205-0, 2010-12-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331628
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1012051500580.46089@moon.astro.
    amu.edu.pl...
    On Sun, 5 Dec 2010, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:
    >
    >> Nawiasem mowiac to tez mnie to spotkalo i kosztowalo dwa baki.
    >> Mechanik nie cudotworca, tez moze sie pomylic czy nie skojarzyc,
    >> koniec koncow za to placi klient.
    >
    > I na tym polega problem, że powinien mechanik.

    >No dokładnie o to mi chodzi :) Każdy ma prawo się pomylić, dokonać błędnej
    >diagnozy, podjąć niewłaściwe działania naprawcze, ale klient nie powinien
    >płacić za takie strzelanie mechanika na "chybił-trafił", tylko za
    >*skuteczne* usunięcie usterki. A jeśli po zapłaconej "naprawie" usterka
    >nadal występuje, to mechanik powinien albo zwrócić kasę, albo naprawić
    >usterkę na własny koszt.

    Najpierw zwrócić kasę za to co sobie powymieniał, a potem naprawić usterkę i
    dopiero za to dostać kasę.
    No chyba że nie naprawi - wtedy nie dostać.

    Ale do Twojego Passata chyba tak się nie uda - za duże ryzyko, że ktoś się
    narobi i nic nie zarobi.
    Pewnie będziesz musiał zapłacić za same próby naprawy.
    O ile taka część przypadkiem nie jest do dostania w lepszym stanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: