  • Data: 2010-12-05 16:18:44
    Temat: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 5 Dec 2010, J.F. wrote:

    > No ale jak chcesz sprawdzac, jesli usterka jest taka ze auto gasnie na
    > minute, a potem jedzie dlugo i szczesliwie ?
    >
    > Poza tym dokladne sprawdzenie tego moze cie kosztowac tyle ze taniej
    > bylo wymieniac elementy w kolejnosci ceny.

    No ale gdzie Twoim zdaniem jest granica, której nie powinno się
    przekraczać? Bo przecież oczywiste jest, ze jeśli w takim aucie wymienimy
    cały silnik z osprzętem i wszystkimi układami zasilającymi, to usterka
    zniknie, tylko czy to aby naprawdę dobra droga?

    > A w koncu zrobi sie tak ze uslyszysz "sp* pan, ja tylko opony, olej i
    > amory wymieniam".

    No i niech tak powie od razu na samym początku, zamiast zabierać się za
    coś, na czym albo się nie zna, albo czego nie chce mu się porządnie
    zrobić.

    Pozdrawiam :)

    W.