  • Data: 2010-12-05 15:53:30
    Temat: Re: Sprezarka klimy "York" do "youngtimera" :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j19nf65dnjafcksaqk57hsgpa16178k4u7@4ax.com...

    > No ale jak chcesz sprawdzac, jesli usterka jest taka ze auto gasnie na
    > minute, a potem jedzie dlugo i szczesliwie ?
    >
    > Poza tym dokladne sprawdzenie tego moze cie kosztowac tyle ze taniej
    > bylo wymieniac elementy w kolejnosci ceny.

    Może nie może.
    Jak babol diagnozować nie umie, to niech sam za nieudane płaci, dlaczego ja
    mam płacić mu za to, że czegoś nie umie?
    Tak jak w przypadku, który opisał Wojtek?
    Nikt przecież nie mówi, że każdy nadaje się do tej roboty, tak się tylko
    wydaje wymieniaczom.

    Jak umie, to sobie poradzi i nie musi to kosztować nadmiernie ani jego, ani
    klienta.

    > A w koncu zrobi sie tak ze uslyszysz "sp* pan, ja tylko opony, olej i
    > amory wymieniam".

    I niech ci, którym się nie chce sprawdzać od razu tak mówią, nie będzie
    złudzeń i będzie się szukało porządnego.