    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sprawdzony namiot do motocykla...
    Date: Mon, 08 Mar 2010 12:18:38 +0100

    Dzięki za szybki i konkretny odzew!

    newroom - niestety, ale budżet mam już napięty, zwłaszcza, że to zakup
    drugiego namiotu, więc niestety odpada. średnica 50 cm koła, to jednak
    też trochę za bogato, choć błyskawiczne rozkładanie jest rewelacyjne,
    zwłaszcza przy złej pogodzie lub po kilku bro... ;)

    Rafik - porównuję właśnie oferty FN i zastanawiam się pomiędzy Sierra II
    a Lima II. Różnica w cenie to raptem kilkadziesiąt złociszy w sumie
    różnią się tylko dod. wejściem i minimalnie wymiarami. Stroną ntg znam,
    dzięki!

    Barnaba - zgadzam się, że czasem można dobrze trafić w HC, zresztą tak
    upolowane igloo służyło mi z powodzeniem kilka lat. Jednak nie bardzo
    mam teraz jak szukać na żywca, dlatego wolę już trochę droższy, ale
    sprawdzony produkt.

    Magic - na pewno jest fajny, ale dla mnie troszkę za duży, bo jako 2
    namiot musi być przede wszystkim mały po spakowaniu.

    Piotr - Marabuty mają bardzo dobre opinie, niestety po za moim budżetem,
    bo mam jeszcze inne wydatki.

    P.S. A miał ktoś styczność z namiotem Luoisa Nordkap Lite o którym
    wspomniałem
    http://www.moto-akcesoria.pl/namiot-nordkap-lite,p,1
    1862
    Z opisu jest niemal rewelacyjny - malutka paczka, leciutki a pomimo to
    największy wewnątrz po rozłożeniu w porównaniu do Sierry czy Limy. Cena
    też zbliżona, więc w czym tkwi haczyk?

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT