  • Data: 2010-03-08 11:39:16
    Temat: Re: Sprawdzony namiot do motocykla...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Jaka kufra srednica kola ? To normalny namiot dla bialych ludzi, a nie
    > tunel do uprawy marihuany :-)

    Aj... sorki! Nie spojrzałem dokładnie i myślałem, że to rzucana
    2sekundówka. ;)

    > A cena... kupowalem na wyprzedazy posezonowej :>

    Za późno się obudziłem, teraz ceny będą wręcz rosły, bo sezon za pasem...

    > PS. ale jak drugiego ? Bedzie 2 namioty wozic ?

    hehehe... nie, nie, drugiego w sensie, że jeden na inne wyjazdy (np.
    Garbuskiem) już mam i jest znacznie większy po złożeniu, dlatego teraz
    potrzebuję wersję mini. ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT