  • Data: 2016-01-15 15:05:34
    Temat: Re: Sprawca zdarzenia - co musi dostarczyć?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3e02b958-bafe-4e01-b680-6147e5b58c3c@googlegrou
    ps.com...

    >Taa, źle się wyraziłem generalnie, czas nie jest jakoś tam istotny
    >tak naprawdę. Chodziło mi o zasadność czegoś takiego bardziej,
    >a poza tym nie lubię zbędnej roboty i bezsensownych nagabywań (to akurat
    >kwestia subiektywna oczywiście). Jako sprawca uważam, że zachowałem
    >się poprawnie, zdarzenie było o świcie, nikt nie widział, mogłem
    >spierdolić.
    >Zostawiłem kartę z namiarem na siebie, potem wysmarowałem wypracowanie
    >i korygowałem je jeszcze ze 3 razy, bo sąsiadowi coś nie pasowało
    >w szczegółach. A że pytam na grupie to chyba nic złego?

    Samo pytanie to nic złego, ale pytanie zadane w taki a nie inny sposób
    sugeruje, że to Ty czujesz się "pokrzywdzony" "nagabywaniami".
    Jak się uprzesz to możesz nic nie pisać i nie wysyłać. Od strony karnej nic
    Ci nie grozi.
    Z drugiej strony, czemu się dziwisz, że TU próbuje weryfikować, czy
    rzeczywiście poczuwasz się do odpowiedzialności? Gdyby się okazało, że nie
    wyrządziłeś szkody, a ktoś podał Twoje dane i wziął odszkodowanie na Twoje
    konto, byłbyś zadowolony? Wydaje mi się, że ktoś kiedyś na grupie żalił się
    na taki przypadek. Wtedy pewnie narzekałbyś, że mieli Cię w dupie i nie
    chciało im się zapytać...

    Czy pracownik TU ułatwia sobie życie? Na pewno, dlaczego miałby tego nie
    robić? Z formularza pewnie szybciej i łatwiej mu spisać dane, niż wyłuskiwać
    je z pisanego na kolanie pisemka, przy okazji upewni się, że Ty to Ty i
    potwierdzasz swoją odpowiedzialność.

    >Na przyszłość się przyda.

    Na przyszłość to spisujesz dane, w trzech zdaniach opisujesz co się stało, w
    jednym jakie są uszkodzenia i czekasz aż wyślą Ci prośbę o potwierdzenie.
    Ewentualnie wozisz w samochodzie gotowe formularze (dostępne w necie, czasem
    dają z polisą) i piszesz raz.

    Wiwo