  • 31. Data: 2013-03-24 22:19:20
    Temat: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-24 11:47, Liwiusz pisze:
    > To sorry, myślałem że dyskutujemy o sytuacji, że uprzywilejowanie
    > parkować nie mogą.

    No nie mów, że zakaz parkowania w sposób uniemożliwiający korzystanie z
    drogi innym użytkownikom uniemożliwia wykonywanie pracy dostarczycielowi
    bułek, paczek, gazu czy czego innego. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2013-03-24 23:10:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-24 22:19, R2r pisze:

    > No nie mów, że zakaz parkowania w sposób uniemożliwiający korzystanie z
    > drogi innym użytkownikom uniemożliwia wykonywanie pracy dostarczycielowi
    > bułek, paczek, gazu czy czego innego. :-)

    Może wydaje Ci się, że z bułkami ma 100m przejść, ale to nie jest takie
    proste.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-03-25 01:58:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Może dla tego

    Może *dlatego*, ze ludzie języka nie szanują... ;-P
    HMS bo totalnie nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Trafiłeś na dziadka co
    to ma zapędy ubeckie i nudzi mu sie a rozciągasz wnioski na cały naród?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 34. Data: 2013-03-25 12:26:55
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-03-24 23:10, Liwiusz pisze:

    > Może wydaje Ci się, że z bułkami ma 100m przejść, ale to nie jest takie
    > proste.

    A ktoś mu obiecywał, że będzie miał prosto?
    Poza tym to coraz więcej osób uważa się za uprzywilejowanych w ten
    sposób i coraz większy bałagan się robi. Jakbyś nie wiedział o czym
    piszę to taki przykład z zeszłego tygodnia pana dostawcy, który przecież
    nie będzie dymał trzech metrów więcej tylko dlatego żeby nie parkować na
    równi z innym zaparkowanym wcześniej pojazdem i nie blokować w ten
    sposób przejazdu innym. Sytuacje gdy rzeczywiście nie ma innego wyjścia
    lecz trzeba utrudnić życie innym raczej należą do rzadkości. Reszta to
    wygodnictwo ludzi, którzy uważają, że im wolno bo oni coś tam i wobec
    tego mają w d*pie czas i niedogodności innych. A tymczasem wystarczy
    czasem nieco pomyśleć nie tylko o własnym czubku nosa.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 35. Data: 2013-03-25 12:54:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-25 12:26, R2r pisze:

    > A ktoś mu obiecywał, że będzie miał prosto?

    Czyli piszesz z perspektywy swojego czubka nosa.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2013-03-25 13:18:13
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-24 13:05, Krzysztof 45 pisze:
    (...)
    > Pamiętasz najsłynniejszego Strażnika Miejskiego z BB? :)
    > Przez lata stał murem za tym jak ta formacja jest niezbędna, potrzebna i
    > jakie ma osiągnięcia. Życie by oddał za służbę w niej i o jej dobre imię.

    No i dalej tak jest.

    > Kilka tygodni temu gały zrobiłem, bo go słyszę w jakimś wywiadzie że
    > czas SM minął i czas na jej rozwiązanie. Że SM przekształciło się w to
    > do czego nie była powołana. Że nie ma zaufania publicznego i stała się
    > znienawidzoną formacją przez ludzi itp.

    Może poczytaj:
    http://www.januszdzieciol.pl/artykul.html?artID=1747

  • 37. Data: 2013-03-25 16:11:07
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-25 13:18, Artur Maśląg pisze:
    > Może poczytaj:
    > http://www.januszdzieciol.pl/artykul.html?artID=1747

    Robi z ryja cholewę jak większość tego politycznego gówna.
    No, ale cóż. Dał dupy bo jest szczery. Ale gówno polityczne go wyprostowało.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 38. Data: 2013-03-25 16:58:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-25 16:11, Krzysztof 45 pisze:

    > Robi z ryja cholewę jak większość tego politycznego gówna.

    Ta, łatwiej jest wierzyć w pismacze rewelacje, niż zweryfikować
    rzeczywistość.

    > No, ale cóż. Dał dupy bo jest szczery. Ale gówno polityczne go
    > wyprostowało.

    Póki co, to kto inny dał d***, nie sprawdzając co powtarza...

  • 39. Data: 2013-03-25 17:42:44
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-03-25 16:58, Artur Maśląg pisze:
    > Ta, łatwiej jest wierzyć w pismacze rewelacje, niż zweryfikować
    > rzeczywistość.

    > Póki co, to kto inny dał d***, nie sprawdzając co powtarza...

    Osobiście słyszałem jego słowa w jakimś wywiadzie. Mówił wyraźnie,
    spontanicznie o likwidacji i uzasadniał dla czego, a nie o zmianie
    jakiejś formuły.
    Z resztą gdzieś mam to szambo, i żył tu wypruwać o racje nie będę.
    Nie on pierwszy i ostatni robi z gęby cholewę. Jak coś palną na szybko
    szczerego to na drugi dzień prostują po "telefonie od przyjaciela".

    A to jego słowa z jego strony, które dużo mówią o roli strażnika, jego
    miejscu i szacunku do tej formacji.
    Nawet z tego cytatu łatwo wywnioskować że on uświadamia sobie, że ta
    formacja zeszmaciła się i kto jak kto, ale on w zmianę formuły na pewno
    nie wierzy. Zwłaszcza że nie jest już pracownikiem SM.

    "Jeśli strażnik miejski zna swoją rolę w mieście, znają ją ludzie, to
    wszyscy przestrzegają przepisów. I szanują strażnika, zamiast patrzeć na
    niego z nienawiścią podchodzą się przywitać"

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 40. Data: 2013-03-25 17:50:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-25 17:42, Krzysztof 45 pisze:

    > Osobiście słyszałem jego słowa w jakimś wywiadzie. Mówił wyraźnie,
    > spontanicznie o likwidacji i uzasadniał dla czego, a nie o zmianie
    > jakiejś formuły.

    "
    W związku z informacją zamieszczoną na jednym z portali internetowych,
    powołującą się na artykuł Gazety Wyborczej z dn. 8 lutego 2013 roku-
    pragnę oświadczyć, iż nie zgadzam się z występującą tam manipulacją
    słowną. Moją prawdziwą wypowiedź, oddającą również faktyczne intencje-
    publikuje Gazeta Wyborcza:

    ,,Trzeba zlikwidować straż miejską w obecnej formule. Po 23 latach po
    prostu się zużyła. Powołajmy nową służbę i określmy jej kompetencje tak,
    by nie pokrywały się z obowiązkami policji."

    Nowa formuła służby, nie oznacza jej likwidacji- wręcz przeciwnie chodzi
    o usprawnienia, na których zależy nie tylko samym funkcjonariuszom
    straży miejskiej, ale także obywatelom. Powyższa wypowiedź jasno określa
    moje stanowisko w tej sprawie. Zawsze będę zwolennikiem służby, która
    wobec społeczeństwa pełni inne funkcje niż policja- niezależnie, czy
    nazywa się strażą miejską, czy policją municypalną.
    "

    Cóż - widocznie "usłyszałeś" to co pasowało do twojego światopoglądu,
    a nie całość...