    From: R2r <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sposób na SM!? Istnieje!?
    Date: Mon, 25 Mar 2013 12:26:55 +0100

    W dniu 2013-03-24 23:10, Liwiusz pisze:

    > Może wydaje Ci się, że z bułkami ma 100m przejść, ale to nie jest takie
    > proste.

    A ktoś mu obiecywał, że będzie miał prosto?
    Poza tym to coraz więcej osób uważa się za uprzywilejowanych w ten
    sposób i coraz większy bałagan się robi. Jakbyś nie wiedział o czym
    piszę to taki przykład z zeszłego tygodnia pana dostawcy, który przecież
    nie będzie dymał trzech metrów więcej tylko dlatego żeby nie parkować na
    równi z innym zaparkowanym wcześniej pojazdem i nie blokować w ten
    sposób przejazdu innym. Sytuacje gdy rzeczywiście nie ma innego wyjścia
    lecz trzeba utrudnić życie innym raczej należą do rzadkości. Reszta to
    wygodnictwo ludzi, którzy uważają, że im wolno bo oni coś tam i wobec
    tego mają w d*pie czas i niedogodności innych. A tymczasem wystarczy
    czasem nieco pomyśleć nie tylko o własnym czubku nosa.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __