  • 1. Data: 2009-05-18 16:30:27
    Temat: Spojrzyjcie na to proszę yzf 400
    Od: "greg" <g...@f...com>

    Witam

    Uprzejmie proszę o spojrzenie na to:

    http://moto.allegro.pl/item631474566_yamaha_yzf_400_
    1999r_sprowadzona_yz_426_250.html

    Czy widzicie coś co sprawia, że nie warto jechać obejrzeć z bliska?

    Czy może sprzedawca jest znany z wałków/nierzetelności lub wręcz przeciwnie?

    Czy może ktoś z Was ma takie samo albo lepsze do sprzedania taniej?

    A może ktoś ma 250 w dobrym stanie do sprzedania?

    Generalnie szukam enduro do gnojenia w terenie. Żeby się nie psuło. Żeby
    było lekkie. Wymiataczem nie jestem i nie bede wiec dwusuwowe extremy nie
    dla mnie. A może się mylę sądząc, że yzf 400 to dobry pomysł? Właściwie to
    wolałbym 250, ale ten jest blisko (wawy) i chyba nie bardzo drogo. Jak sie
    okaże, że go nie ogarniam to chyba da się sprzedać bez dużej straty, nie?

    No, to tak sumarycznie: co myślicie?

    Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    --
    greg

  • 2. Data: 2009-05-18 16:38:27
    Temat: Re: Spojrzyjcie na to proszę yzf 400
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "greg" <g...@f...com> wrote in message

> [...]
    > okaże, że go nie ogarniam to chyba da się sprzedać bez dużej straty, nie?

    Aha bo nie napisałem: cena max to ok 7000 zł. Możliwy jakiś tam margines na
    plus, ale generalnie wolałbym nie.

    pozdro jeszcze raz

    greg

  • 3. Data: 2009-05-18 19:58:24
    Od: Michaczu <m...@t...pl>

    greg pisze:

    Żeby się nie psuło.

    > Bardzo dziękuję i pozdrawiam

    Hejka

    Jeżeli dobrze pamiętam to od tego samego waćPana zakupiłem 426 z
    rocznika 2001... generalnie jeżeli to ten sam koleś to sprowadza on
    bardzo dobre motocykle, w moim nie działo się nic złego, był w stanie
    prawie idealnym:)
    (chyba że to ktoś inny.. to wtedy nic nie wiem:-p)

    Co do "żeby sie nie psuło"... hehhe... jakby ci to powiedzieć... to
    będzie się psuło.. a raczej będzie wymagało obsługi częstej.
    Jak latałem 426 to spisywałem wszystkie koszta, aczkolwiek nie żałowałem
    jej, co 5Mh wymiana oleju z filtrem (czasami dłużej jak spokojnie
    jeździłem) smarowanie filtra co około dwie Mh, świece padały jak muchy
    itd itp. Suma sumarum 55 Mh jazdy kosztowało mnie 3200 PLN. A należy
    zaznaczyć, że NIC poważnego się nie uszkodziło, sama eskploatacja,
    świece, dentki, opony, napęd itd itp.

    A druga strona medalu... zajebiście się tym jeździło:)
    Leciutki, mocny jak diabli, na torze to mnie sponiewierał strasznie..
    zdecydowanie za mocny.. ale na enduro-wędrówki po lasach to spoko, moc
    sie przydaje, daje dużo radości.

    Pozdrowionka i powodzenia z zakupem:)

  • 4. Data: 2009-05-19 07:38:43
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Suma sumarum 55 Mh jazdy kosztowało mnie 3200 PLN. A należy
    > zaznaczyć, że NIC poważnego się nie uszkodziło, sama eskploatacja, świece,
    > dentki, opony, napęd itd itp.

    Te wydatki to chyba na Twoje własne życzenie, no chyba ze w tym czasie
    robilez ze dwa kapitalne remonty to ok.

    Nie wiem po co straszysz ludzi takimi kosztami. 55 Mh to robie w ok 4
    wekendy i może raz zmienie olej z filtrem (80zł), dętka niech padnie ze 3
    razy to jest okolo 3x5zl (klej i łatka), komplet opon 300zl, wychodzi jakies
    400zł a nie 3000zł. Napęd i swiece to raz góra dwa razy na sezon ale napewno
    nie po 55Mh.

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 5. Data: 2009-05-19 11:28:24
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > swiece to raz góra dwa razy na sezon ale napewno nie po 55Mh.

    no wiesz jak się nie umie obchodzić z yz/wr bo to jeden ciul to świece
    padają jak kawki, trzeba wiedzieć że do gazu w garażu jak stoi moto oraz
    póki się silnik nie na grzeje przed jazdą to się do gazu nie wolno dotykać.
    Ale jak ktoś lubi sobie pokręcić manetką na sucho to proszę bardzo:)

    np. ostatnio zrobiłem trase i wyszło 15godzin w siodle w jeden dzień i jakoś
    prócz paliwa nie ubył mi tysiąc z portfela:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc