    From: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spojrzyjcie na to proszę yzf 400
    Date: Tue, 19 May 2009 13:28:24 +0200

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gutn9d$71n$1@news.onet.pl...
    > swiece to raz góra dwa razy na sezon ale napewno nie po 55Mh.

    no wiesz jak się nie umie obchodzić z yz/wr bo to jeden ciul to świece
    padają jak kawki, trzeba wiedzieć że do gazu w garażu jak stoi moto oraz
    póki się silnik nie na grzeje przed jazdą to się do gazu nie wolno dotykać.
    Ale jak ktoś lubi sobie pokręcić manetką na sucho to proszę bardzo:)

    np. ostatnio zrobiłem trase i wyszło 15godzin w siodle w jeden dzień i jakoś
    prócz paliwa nie ubył mi tysiąc z portfela:)

    pozdrawiam
    rafał
    450exc