eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-10-14 20:05:35
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kk" <...@...pl> wrote in message news:k5cj50$sqe$1@news.vectranet.pl...

    > Film ciekawy, mam telewizor SANYO z 83 roku, działa bez zarzutu.
    > Miałem go wymienić na nowszy model ...
    >
    > A co do filmu, to podobny temat był poruszany w pewnym odcinku ...
    > FUTURAMY.

    Z tym że producent drukarki nie sprawił że mu się ta drukarka
    zepsuła w konkretnym czasie - urządzenia się psują mimo
    wszelkich starań jakie dokładać może producent...
    A że zarobki naprawiaczy w "ZURTach" poszły w górę gdy
    ceny sprzętu elektronicznego poszły mocno w dół to relacje
    się zmieniły i często nie opłaca się naprawiać taniej masówki.
    Nie ma tu żadnego "spisku" - po prostu takie nastały czasy...
    Dawno temu, gdy kolorowa drukarka kosztowała setki dolarów
    opłacało się ją naprawiać - dziś gdy kosztuje $40 nie opłaca się.
    Nie ma sensu doszukiwać się tu teorii spiskowych...

    Tak samo było dawno temu z książkami - były bardzo drogie
    i był zawód "introligator" (jak ktoś za młody aby pamiętać:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Introligator) gdzie można było
    zanieść drogą książkę i pan poświęcił jej parę godzin na odnowę,
    naprawę podartych kartek, wymianę okładki czy podklejenie tego
    czy owego... Ale 50-100 lat temu podręcznik kosztował w złocie.
    A dziś? Książka? Panie, parę złotych - introligator nie zarobiłby
    na chleb gdyby miał naprawiać parę godzin książkę za 20zł.
    To samo dotyczy właśnie drukarek atramentowych czy innego
    taniego, masowo produkowanego sprzętu elektronicznego.