  • 1. Data: 2012-01-07 00:15:05
    Temat: Spisek żarówkowy
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    (pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2012-01-07 09:47:00
    Temat: Re: Spisek żarówkowy
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    > (pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)

    Polacy z tym dość skutecznie walczą, przynajmniej jeśli chodzi o
    komputery (reballing GPU, przelutowanie kondensatorów na płycie głównej,
    dosypywanie proszku i reset chipa w drukarce itp)

    ;)

  • 3. Data: 2012-01-07 11:17:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Jan 2012 01:15:05 +0100, OMSON napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    > (pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)
    >
    > Pzdr, OMSON

    Tak, dosyć spiskowo-kasandryczny ton materiału. Wystarczy jednak naprawić
    drukarkę czy komp u złotej rączki i już robimy wrednym spiskowcom koło d...
    :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-01-07 14:28:07
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Takie czasy ;(. Kiedyś synonimem jakości i "znakiem firmowym" była trwałość.
    Dzisiaj jest to raczej ilośc premier nowych modeli w ciągu roku, a juz
    obowiązkowo, co najmniej, premiera raz na rok. Trudno się więc takim praktykom
    dziwić.
    PP

  • 5. Data: 2012-01-07 19:15:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "OMSON" je82of$p2d$...@u...news.interia.pl

    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    > (pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)

    Ja to oglądałem (ale ani razy od początku) w TV ze 300 razy. :)
    Teraz oglądam od początku. :) Strasznie to nudne...

    Moje żarówki (w WC i w łazience) pracują poprawnie ponad 10 lat,
    ze 2.5 godziny dziennie. :) Halogenowe -- Philipsa, mieszczącego
    się w depresji. :) Ale żarówki produkowali Germańcy. Żelazko (też
    Philipsa, ale produkowane w Singapurze) po kilkunastu latach oddałem
    sprawne i kupiłem nowe, też Philipsa. To nowe jeszcze nie latało
    z deski na podłogę. :) (stare latało) Mam też golarkę (też od
    Germańców) kupioną kilkanaście lat temu -- akumulator w niej
    wymieniałem, siatki czy nożyki też, nawet nasadkę ochronną,
    którą otrzymałem od serwisu za free... Mam 3 komputery, które
    stają się bezwartościowe (zaledwie w kilkanaście lat po kupnie)
    z uwagi na swe osiągi. ;) Ale te komputery nadal są sprawne...

    Notbook kupiłem 3.5 roku temu i zamierzam weń inwestować.
    Potrzeba dodać mu USB3 i eSATA oraz wymienić akumulator.
    Spadał kilkakrotnie; złamał czytnik kart pamięci włożony
    do gniazdka USB; matrycę zalałem (wewnątrz) wodą (trzeba
    rozkręcić i wyczyścić, ale boję się, że mogę nie zmontować)...

    Dyski Seagate pracowały latami prawie bez przerwy 24 godziny na dobę i 7 dni w
    tygodniu...

    Widziałem (wyprodukowany w Polsce tuż po II wojnie światowej)
    wiatrak/wentylator, który nie zepsuł się mimo dziesiątek lat pracy...

    -=-

    A tymczasem inni widzą wszędzie spisek i zdradę... :(
    Problem IMO jest taki:

    -- gdy ktoś zarabiał (lub zarabia) i wydawał swoje pieniądze,
    ceni to, co ma i to coś jest wg niego długowieczne

    -- gdy ktoś dostał pieniądze za free, nie szanuje tego, co
    ma/kupił i uważa producentów za spiskowców... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-01-07 19:28:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jea5kp$3f9$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > -- gdy ktoś dostał pieniądze za free, nie szanuje tego, co
    > ma/kupił i uważa producentów za spiskowców... :)

    A każdemu, kto mnie nazywa durniem, dedykuję film (skoro jest
    film, na dodatek niemal tam, gdzie był film o spisku żarówkowym,
    na pewno tak było!!) o losach naszego [cenzura] prezydenta. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=LnPh7cTnPcs&NR=1&feat
    ure=endscreen

    Brednie, brednie, brednie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-01-07 19:30:10
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    W dniu 2012-01-07 01:15, OMSON pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
    > (pewnie już nie nowy film, ale mnie akurat dzisiaj wpadł w oczy)
    >
    > Pzdr, OMSON

    Czyli 100% fabryk to fabryki śmieci, każdy wytworzony produkt staje się
    prędzej czy później śmieciem.

    Budując fabrykę wytwarzającą samochodów powinniśmy jednocześnie obok
    postawić fabrykę rozbierającą samochody...

  • 8. Data: 2012-01-07 20:07:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "GRAG" jea6go$68r$...@i...gazeta.pl

> [...]
    później śmieciem.

    > Budując fabrykę wytwarzającą samochodów powinniśmy jednocześnie obok postawić

    Jeśli kupisz śmiecia zwanego Bugatti, możesz mi go
    podrzucić -- nie skasuję od Ciebie za utylizację... ;)

    -=-

    Wszystko starzeje się (także moralnie -- starzeje się tak,
    że choć jest nadal sprawne, już nie spełnia nowych oczekiwań,
    na przykład komputer staje się tak powolny, że nieprzydatny
    do oglądania filmów czy obróbki graficznej zdjęć) ale durnotą
    jest doszukiwanie się złej woli u producentów czy wynalazców!

    A jeśli ktoś boi się bezrobocia -- dlaczego wyprodukował roboty i automagi?
    Ludzie nie muszą sterczeć przy taśmach produkcyjnych -- mogą śpiewać,
    tańczyć, grać na instrumentach muzycznych, bawić się z dziećmi,
    podróżować, uczyć się i uczyć innych czy po prostu mnożyć się,
    jak Bóg przykazał!!!

    Niewolnicza praca jest potrzebna tym, którzy pragną (jak eunuch
    kobiety) podporządkowania sobie innych ludzi! Producent czy
    wynalazca jest zawsze silniejszy i bogatszy od motłochu, dla
    którego produkuje!!! Ma swoistą władzę nad ludźmi!!! Nie musi
    dążyć do upadlania ludzi niewolniczą pracą w fabrykach, przy
    taśmach produkcyjnych!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-01-07 20:59:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-07 21:07, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> [...]
    > którego produkuje!!! Ma swoistą władzę nad ludźmi!!! Nie musi
    > dążyć do upadlania ludzi niewolniczą pracą w fabrykach, przy

    Zawsze myślałem że bardziej upodlająca praca jest w usługach,
    np. kelnera użerającego się z pijanymi klientami.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-01-07 22:35:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RadoslawF" jeabnu$se0$...@n...news.atman.pl

    > Zawsze myślałem że bardziej upodlająca praca jest w usługach,
    > np. kelnera użerającego się z pijanymi klientami.

    Nie zaszczycałem swą obecnością takich spelunek, więc nie wiem,
    jak tam jest. Ze mną personel nie użerał się, a co najwyżej
    wyjaśniał ;) mi, że nie może być podrywany przez klientów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'