  • 1. Data: 2012-01-05 10:45:08
    Temat: 1 Wyjscie audio/microphone vs 2 wyjscia lub usb - do skype do lepsze?
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    Mam netbooka a w nim tylko jedno gnizdko micro a na nim ikonka sluchawki i
    mikrofonu.
    Chce korzystac z tego netbooka do rozmow na skype i voip.
    Jakie sluchawki kupic aby byla dobra jakosc rozmowy?
    Czy wspolczesne sluchawki maja jeden maly chinch przez ktory idzie dzwiek z
    mikrofonu i do sluchawek i jakosc jest ok?
    A moze lepiej kupic sluchawki po usb albo bluetooth (ale podobno szkodza
    fale)?
    Prosze o rade.

    ps. W laptopie mialem kiedys dwa gnizadka - jedno dla micro, drugie dla
    sluchawek. Sluchawki mialy dwa chinche i wszystko milo smigalo.

  • 2. Data: 2012-01-05 12:10:40
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Czy wspolczesne sluchawki maja jeden maly chinch przez ktory idzie
    > dzwiek z mikrofonu i do sluchawek i jakosc jest ok?

    Nie, tym gniazdkiem idzie sygnał słuchawkowy LUB mikrofonowy. Rozwiązać
    to można na wiele sposobów:

    -podpiąć słuchawki a korzystać z mikrofonu wbudowanego
    -podpiąć mikrofon a korzystać z wbudowanych głośników
    -nie podpinać niczego i korzystać z wbudowanego mikrofonu i głośników
    -kupić słuchawkę bluetooth
    -kupić kartę dźwiękową na usb posiadającą wejście mikrofonowe i wyjście
    do słuchawek

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-06 15:41:06
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

> [...]
    > -kupić słuchawkę bluetooth
    > -kupić kartę dźwiękową na usb posiadającą wejście mikrofonowe i wyjście do

    A czy podlaczenie pod usb tez da dobra jakosc dzwieku w mikrofonie i
    sluchawkach?
    Nie chcialbym kupowac sluchawki na bluetooth bo czasem na netbooku ogladam
    filmy i wtedy taka sluchawka srednio sie spisuje.

  • 4. Data: 2012-01-06 17:05:30
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > A czy podlaczenie pod usb tez da dobra jakosc dzwieku w mikrofonie i
    > sluchawkach?

    to już zależy od jakości tej karty dźwiękowej, która na USB podpięta
    będzie ;) te karty za 3 złote z allegro do Skype wystarczą. I oczywiście
    zależy też od ww słuchawek.

  • 5. Data: 2012-01-07 08:24:57
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    > to już zależy od jakości tej karty dźwiękowej, która na USB podpięta
    > będzie ;) te karty za 3 złote z allegro do Skype wystarczą. I oczywiście
    > zależy też od ww słuchawek.

    Chodzi mi o te sluchawki Plantronics (cena ok. 150 pln):
    http://www.neo24.pl/sluchawki-plantronics-audio-476-
    usb-%2881962-05%29.html
    Chodzi mi o sluchawki skladane bo jestem mobilny.

    Rozmowy beda prowadzone na netbooku asus 1001px:
    http://notebooktest.pl/recenzje/item/69-as-eee-1001p
    x-%E2%80%93-udana-ewolucja#

    Najwazniejsze jest dla mnie aby byla dobra jakosc rozmow przez skype/voip.
    Czy sa jakies przejsciowki z usb na audio/micro?

  • 6. Data: 2012-01-07 21:19:49
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Chodzi mi o te sluchawki Plantronics (cena ok. 150 pln):
    > http://www.neo24.pl/sluchawki-plantronics-audio-476-
    usb-%2881962-05%29.html
    > Chodzi mi o sluchawki skladane bo jestem mobilny.

    Ale to są przecież słuchawki z wtyczką USB.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-09 08:34:15
    Od: "Halinke" <H...@w...pl>

    usb-%2881962-05%29.html

    > Ale to są przecież słuchawki z wtyczką USB.

    no tak ale zalezy mi na jakosci i dzieki temu sluchaki przejma dzwiek
    rozmowcy telefonicznego a z micro pojdzie czysty dzwiek ktory ja dam.
    Czy na usb bedzie lepsza jakosc dzwieku w jedna i druga strone?