  • 1. Data: 2012-01-05 15:54:01
    Temat: Jaki Win7 do tego sprzetu
    Od: karslawek <k...@g...com>

    Witam
    Procek AMD phenom II X4 960 quad core AM3,95W,BE
    Płyta Gigabyte GA-870A-USB3 AMD 870 Socket AM3+

    Jaki windows 7 do tego sprzetu najlepiej?

  • 2. Data: 2012-01-05 17:16:34
    Temat: Re: Jaki Win7 do tego sprzetu
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: karslawek <k...@g...com>

    > Witam
    > Procek AMD phenom II X4 960 quad core AM3,95W,BE
    > Płyta Gigabyte GA-870A-USB3 AMD 870 Socket AM3+
    >
    > Jaki windows 7 do tego sprzetu najlepiej?

    PL?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2012-01-05 17:20:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 15:54, karslawek wrote:
    > Witam
    > Procek AMD phenom II X4 960 quad core AM3,95W,BE
    > Płyta Gigabyte GA-870A-USB3 AMD 870 Socket AM3+
    >
    > Jaki windows 7 do tego sprzetu najlepiej?

    Legalny..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-01-05 17:23:40
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 18:16:34 +0100, Goomich napisał(a):

    > PL?

    and 64bit?
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.
    - Czerwone w białe grochy.
    - Wpadliście Stirlitz, o tym wiedziała tylko rosyjska pianistka!
    - Proszę zapiąć rozporek, szefie, inaczej będą o tym wiedzieć wszyscy.

  • 5. Data: 2012-01-05 18:04:59
    Od: karslawek <k...@g...com>

    W dniu 2012-01-05 18:23, ...:::WISKOLER:::... pisze:

    > and 64bit?
    Czyli 64bit.

  • 6. Data: 2012-01-05 18:22:12
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: karslawek <k...@g...com>

    > Czyli 64bit.

    Przyznam szczerze, że 64bit to dla mnie tak oczywista oczysistość, że
    nawet nie pomyślałem.

  • 7. Data: 2012-01-06 09:46:35
    Od: "...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 19:22:12 +0100, Goomich napisał(a):

    > Przyznam szczerze, że 64bit to dla mnie tak oczywista oczysistość, że
    > nawet nie pomyślałem.

    Nie wszyscy tak myślą, trzeba im o tym przypominać. A na dodatek żądają
    uzasadnienia wyboru akurat takiego systemu na 32 bitowym. Nadal pokutuje
    przeświadczenie o niedostępności sterowników do większości urządzeńna
    systemy 64 bitowe.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz dzwoni do Schellenberga i melduje:
    - Parteigenosse Schellenberg, w tajnym sejfie Bormanna odkryłem dwie
    butelki
    "Stolicznej".
    - A co wy, Issajew, myślicie, że tylko wy tęsknicie za ojczyzną?