  • 1. Data: 2012-01-07 20:03:04
    Temat: Giełda komputerowa - czy to nie sezon ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Po raz pierwszy zawitałem dziś na Warszaską Giełę Komputerową przy Batorego, po
    odbiór zakupionej na Allegro części. Powiem szczerze, że bardzo się
    rozczarowałem, wcześniej wyobrażałem sobie giełdę jako ogromne targowisko, z
    mnóstwem sprzętu, części, oprogramowania itd. Tym czasem, poza kilkoma
    stoiskami ze sprzętem, kilkoma z naprawdę duzym wyborem kabli oraz jednym czy
    dwoma z oprogramowaniem, reszta raczej mizernie. Czy to wina sezonu i psiej
    pogody, czy giełda po prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w
    Internecie ?
    PP

  • 2. Data: 2012-01-08 11:54:13
    Temat: Re: Giełda komputerowa - czy to nie sezon ?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Jan 2012 20:03:04 +0000 (UTC), "PL(N)umber_One "

    >Witam
    >Czy to wina sezonu i psiej
    >pogody, czy giełda po prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w
    >Internecie ?

    IMHO chyba to drugie. Byłem na giełdzie we wrześniu i były pustki.
    Wielu stoisk nie ma, pozostała może połowa tego, co było jakiś rok czy
    dwa lata temu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-01-08 13:18:12
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    A tak przy okazji:
    Jak wyglądają sklepy w przejściu podziemnym przy GUS?

    -----

  • 4. Data: 2012-01-09 10:33:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-01-07, o godz. 20:03:04
    "PL(N)umber_One " <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > raczej mizernie. Czy to wina sezonu i psiej pogody, czy giełda po
    > prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w Internecie ?

    Dożywa. Ja tam zasadniczo kupuję na stoiskach z złomem z importu jakieś
    nietypowe części, złącza etc. ale i ich jest coraz mniej. Sprzęt w cenie
    jak w sieci a często drożej. Większość sprzedających i tak ma gdzieś
    normalne sklepiki. Po prostu giełda zanika bo w sumie jest coraz mniej
    potrzebna.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2012-01-09 12:45:49
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-01-07 21:03, PL(N)umber_One pisze:

    > Czy to wina sezonu i psiej
    > pogody, czy giełda po prostu dożywa swioch dni, wypierana przez sprzedaż w
    > Internecie ?

    A ty kopiłeś na giełdzie czy w Internecie ? Odpowiedziałeś sobie sam ?

  • 6. Data: 2012-01-11 10:36:38
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

> [...]
    > jak w sieci a często drożej. Większość sprzedających i tak ma gdzieś
    > normalne sklepiki. Po prostu giełda zanika bo w sumie jest coraz mniej

    Ale cwaniactwo takie samo jak było zawsze, to tam nadal jest. Chyba
    jedynym wyjątkiem pozytywnym jest Grzegorz Czarnecki, ten gość co
    handluje grami i wymienia, na samym początku ( czy też końcu, zależy kto
    z której strony przychodzi )
    I to cwaniactwo, chamstwo umrze razem z tą giełdą.

  • 7. Data: 2012-01-11 11:02:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 11:36, Tomaszek pisze:

> [...]
    > z której strony przychodzi )
    > I to cwaniactwo, chamstwo umrze razem z tą giełdą.

    Ja do giełdy pod Stodołą mam sentyment. Nie po drodze mi tam co prawda,
    ale jak mi coś jest bardzo potrzebne to jadę tam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-01-11 12:20:07
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-11 12:02, Animka pisze:
    > Ja do giełdy pod Stodołą mam sentyment. Nie po drodze mi tam co prawda,
    > ale jak mi coś jest bardzo potrzebne to jadę tam.

    Ja też mam sentyment, choć bardziej do tej na Grzybowskiej. Ale
    sentymenty sentymentami, a realia swoje.