eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow › Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-09-20 06:26:41
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Mon, 19 Sep 2011 17:53:01 +0000 (UTC),
    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> screamed:

    > No właśnie, dobrze powiedziane: był łaskaw. Mam dobry i spolegliwy
    > czytnik, który robi co do niego należy, a czasem nawet łaskawie
    > poprawia po innych.

    Też używam slrn, z tą różnicą, że umiałem go poprawnie skonfigurować
    (czy też nie udało mi się poprawnej konfiguracji spieprzyć).

    > Z *tych samych* powodów zostało później *dopuszczone* jako *tolerowane*
    > *kodowanie* utf-8. Ktoś może używać również innych grup, gdzie koduje
    > się w utf-8, a czytnik nie jest tak łaskawy, by pamiętać jak ma na której
    > grupie kodować. Podkreślam jeszcze raz -- toleruje się tylko *kodowanie*,
    > a co do reszty (języka i zestawu znaków) nic się nie zmieniło. Nadal
    > piszemy po polsku (a nie na przykład po koreańsku) przyjętym zestawem.

    A coś na temat niepsucia wiadomości cytowanej zamist tego co wie każdy?

    > Jeśli ktoś zmuszony jest do stosowania kodowania utf-8, to ma po prostu
    > trudniej. Powinien kontrolować, czy jego teksty nie zawierają znaków
    > spoza przyjętego garnituru.

    Jeśli ktoś jest zmuszony do stosowania Mazovii to rzeczywiście ma
    problem. Spoza garnituru Unicode obecnie problemy byłyby z hieroglifami
    egipskimi, nie wszystkie programy jeszcze wspierają ten zakres.

    > Nie mam pomysłu na co powinny być zamienione
    > znaki chińskie czy litery grecke, więc są tam znaki zapytania.

    Uhm. Wyciąć cytat, który nie potrafimy dalej przenieść bez jego
    uszkadzania? Do tego sprowadzała się moja początkowa sugestia...

    > Oczywiście
    > lepiej by było, gdyby ta zamiana odbyła się już po stronie nadawcy.

    Oczywiście, że nie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 08:21:41 user up 12931 days, 20:16, 1 user, load average: 0.98, 0.04, 0.09 ]

    I love California, I practically grew up in Phoenix. -- Dan Quayle