eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow › Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-09-21 11:15:49
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 21.09.2011 13:06, schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Z powodzeniem udaje mi się unikać. Zdaję sobie sprawę, że *gdyby*
    > w herarchii pl.* był dopuszczony HTML i załączniki binarne, to bym
    > w *wyjątkowych* sytuacjach miał (technicznie) łatwiej.

    Jak ktoś chce się zapytać o tłumaczenie tekstu z koreańskiego czy choćby
    rosyjskiego lub na odwrót, to z 8859-2 niczego nie zdziała. Albo
    etymologii jakiegoś słowa i trzeba się posłużyć językiem spoza twojego
    dopuszczonego zakresu. Nie należy się trzymać tego, co się przeżyło jak
    przez to utrudnia się życie.

    Waldek