  • 401. Data: 2012-06-13 19:52:36
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    spróbuje wyjasnic ci to po twojemu.

    > Jak nie chcesz

    ja nie chce? Bzdury opowiadasz, przeciez ja chce dodatkowych realnych
    informacji w katalogach!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 402. Data: 2012-06-13 19:52:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A dlaczego nie w 100 wersjach, dla każdej wagi cegły na gazie inna
    > wartość?

    zawsze odpowiadasz na pytanie sprowadszajac je do absurdu.
    Dlatego nie dla 100, poniewaz moim zdaniem 2-3 charakterystyk w zupelnosci
    wystarcza aby kazdy wybrał coś zgodnego ze swoim sposobem jazdy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 403. Data: 2012-06-13 20:00:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:
    >
    > spróbuje wyjasnic ci to po twojemu.

    > ja nie chce?

    Widać tak.

  • 404. Data: 2012-06-13 20:04:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Dlatego nie dla 100, poniewaz moim zdaniem 2-3 charakterystyk w zupelnosci
    > wystarcza aby kazdy wybrał coś zgodnego ze swoim sposobem jazdy.

    LOL !!!

    1, obecna też wystarcza.
    Warunkiem jest posiadanie rozumu pod kopułą.

    Jestem dziwnie spokojny, że ktoś kto go nie posiada, więc nie umie sobie
    policzyć ile będzie palił jego samochód, w przypadku podawanie 3 zużyć
    miejskich w życiu nie byłby w stanie wybrać właściwego.

    Obecna norma zapewnia jedno - umożliwia porównanie między sobą spalania
    różnych samochodów.
    Za to NIE SŁUŻY do wyrabiania w sobie pewności, że się w mieście będzie
    spalało tyle, ile napisano w katalogu.
    Wystarczy przyswoić tą wiedzę, zamiast próbować reformować świat bez ładu i
    składu.

  • 405. Data: 2012-06-13 20:32:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 18:56, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > niemerytoryczne było gadanie o kocie

    Twój kot, twoje wydumane problemy.

    > zamiast odniesienie sie do tego co napisałem w powyższym poscie.

    Merytorycznie to już do znudzenia tłumaczyłem, ale jak widzę nie
    o to Tobie chodziło. Po raz kolejny to samo? Nie, wystarczy.

    > Nic tam nie było o tym,

    Nie, dwa tygodnie tłumaczenia, a ten znowu swoje :(

  • 406. Data: 2012-06-13 22:58:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie, dwa tygodnie tłumaczenia, a ten znowu swoje :(

    dokładnie, dwa tygodnie tłumaczenia a ty znowu swoje. :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 407. Data: 2012-06-13 22:58:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > będzie spalało tyle, ile napisano w katalogu.
    > Wystarczy przyswoić tą wiedzę, zamiast próbować reformować świat bez

    Cavallino, myśle, ze powoli czas dyskusję kończyć.
    Ja uważam, że dodatkowe informacje byłyby pomocne, ty uwazasz, ze te ktore
    sa, są ok.
    Ale tak jak ci pisąłem wcześniej - podejrzewam, ze w Polsce często
    przechodzi się do porządku dziennego nad takimi rzeczami.
    Pierwszy przykład z brzegu - kręcone liczniki.
    Kazdy kto ma troche rozumu pod kopułą wie, zeby się nimi nie sugerować przy
    zakupie.
    Czy dla ciebie to jest powód do akceptowania faktu krecenia? Czy raczej
    chciałbyś aby rozprawiono sięz oszustami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 408. Data: 2012-06-13 22:58:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Widać

    Spojrzałem własnie i nie widac. Może wyłączyli światła?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 409. Data: 2012-06-13 23:55:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > miejskich w życiu nie byłby w stanie wybrać właściwego.
    >
    > Obecna norma zapewnia jedno - umożliwia porównanie między sobą spalania

    No właśnie tego nie zapewnia bo realne wartości są zupełnie inne i nie jest
    to tylko kwestia powiększenia o jakiś wspólny procent.

    > Za to NIE SŁUŻY do wyrabiania w sobie pewności, że się w mieście będzie
    > spalało tyle, ile napisano w katalogu.

    Średnie spalanie nie służy określeniu ile się będzie spalało ? Ciekawa
    koncepcja

    > Wystarczy przyswoić tą wiedzę, zamiast próbować reformować świat bez ładu
    > i składu.

    To czemu w tym wątku napierdziliłeś całą tonę artykułów mających
    "zreformować świat bez ładu i składu" ?

  • 410. Data: 2012-06-14 00:08:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > jestem za.
    > Katalogowe wartości podane w oparciu o zakres obrotów przsy których
    > zmienia
    > się biegi.

    Przecież to wystarczy publikować wykresy. Średnie nigdy nie zadowolą każdego
    bo jeden wykorzystuje samochód na maksa a drugi na spacery jeździ.