    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 13 Jun 2012 20:58:21 +0000 (UTC)
    <jqob1r$jgs$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr455n$ok6$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr49lj$69r$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr4kth$p16$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr527j$3hb$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr58fg$lgd$2@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <jr6ls4$lvc$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <4fd7ad77$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <4fd83a56$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <4fd85506$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <4fd8b8af$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <4fd8d610$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > LOL !!!
    >
    > 1, obecna też wystarcza.
    > Warunkiem jest posiadanie rozumu pod kopułą.
    >
    > Jestem dziwnie spokojny, że ktoś kto go nie posiada, więc nie umie
    > sobie policzyć ile będzie palił jego samochód, w przypadku podawanie 3
    > zużyć miejskich w życiu nie byłby w stanie wybrać właściwego.
    >
    > Obecna norma zapewnia jedno - umożliwia porównanie między sobą
    > spalania różnych samochodów.
    > Za to NIE SŁUŻY do wyrabiania w sobie pewności, że się w mieście
    > będzie spalało tyle, ile napisano w katalogu.
> [...]
    Cavallino, myśle, ze powoli czas dyskusję kończyć.
    Ja uważam, że dodatkowe informacje byłyby pomocne, ty uwazasz, ze te ktore
    sa, są ok.
    Ale tak jak ci pisąłem wcześniej - podejrzewam, ze w Polsce często
    przechodzi się do porządku dziennego nad takimi rzeczami.
    Pierwszy przykład z brzegu - kręcone liczniki.
    Kazdy kto ma troche rozumu pod kopułą wie, zeby się nimi nie sugerować przy
    zakupie.
    Czy dla ciebie to jest powód do akceptowania faktu krecenia? Czy raczej
    chciałbyś aby rozprawiono sięz oszustami?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.