-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Thu, 14 Jun 2012 00:08:27 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 19
Message-ID: <jrb35r$9qc$1@mx1.internetia.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jqi19n$e74$1@node1.news.atman.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf590$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab62$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2cb7$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce72a9$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jqob1r$jgs$1@mx1.internetia.pl>
<1...@b...poznan.pl> <jr455n$ok6$1@inews.gazeta.pl>
<1...@b...poznan.pl> <jr49lj$69r$1@inews.gazeta.pl>
<1...@b...poznan.pl> <jr4kth$p16$1@inews.gazeta.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<4fd6253e$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<4fd6e30c$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1339625467 10060 83.238.168.227 (13 Jun 2012 22:11:07 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jun 2012 22:11:07 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2454683
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>
>>> Tylko czy tak ma być?
>>
>> W sensie czy normy powinny być lepsze?
>> Pewnie powinny, skoro dziś oddają tylko wartości zbliżone do Twojej
>> jazdy kapeluszniczej, to powinny oddawać normalne, czyli takie, gdzie
>> biegi zmienia się po 3000, a nie 2000.
>
> jestem za.
> Katalogowe wartości podane w oparciu o zakres obrotów przsy których
> zmienia
> się biegi.
Przecież to wystarczy publikować wykresy. Średnie nigdy nie zadowolą każdego
bo jeden wykorzystuje samochód na maksa a drugi na spacery jeździ.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 00:49 Nex@pl
- 14.06.12 04:58 Budzik
- 14.06.12 07:41 Cavallino
- 14.06.12 09:59 Nex@pl
- 24.06.12 17:53 jerzu
- 24.06.12 19:34 Cavallino
- 24.06.12 20:52 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2024-12-27 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-27 zasniecie
- 2024-12-27 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-26 zapora Zagorze
- 2024-12-26 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=