  • 381. Data: 2012-06-13 09:27:35
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 08:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > piękne
    > najpierw piszesz, ze skoro uważam, iż w Polsce klient jest
    > oszukiwany/niedoinformowany/delikatnie manipulowany* przy zakupie to mam
    > kupić auto za granicą.

    Otóż to - kup sobie tam, mają inne normy wg których podają dane
    katalogowe. Zadowolony, szczęśliwy. Są firmy, który nawet pod dom
    przywiozą z kompletem dokumentów gotowych do rejestracji.
    Przecież sam chciałeś, by producent coś innego podawał niż
    tutaj - to podaje. Nikt Ci nie broni z tego skorzystać.

    > A potem piszesz, iż wcale nie sugerujesz ze "jak ci się nie podoba to jedź
    > za granicę"

    Oczywiście, ponieważ w żadnym miejscu tego nie sugerowałem - to Twój
    wymysł. Napisałem tylko, że w innych krajach można kupić te same
    samochody z innymi danymi katalogowymi, który by Ci bardziej pasowały.

    > O mentorze, jak dobrze, ze wcześniej nie reagowałeś na targanie kotem na
    > prawo i lewo.

    Nie wiem czy dobrze, ale to w sumie i tak nieistotne, skoro go tak
    bardzo męczysz.

    > * - do wyboru

    Jakiego wyboru? Na samym początku zarzuciłeś oszustwo producentom.

  • 382. Data: 2012-06-13 10:25:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Jun 2012, Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    [...]
> [...]
    > kupić auto za granicą.
    >
    > A potem piszesz, iż wcale nie sugerujesz ze "jak ci się nie podoba to jedź

    Ja w sprawie formalnej.
    Skadinad nic sprzecznego nie napisał - art.95 KC, nie liczac mozliwosci
    zawarcia umowy na odległosć bez tej wersji ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 383. Data: 2012-06-13 10:44:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Sugeruję tylko, że mały diesel nie ciągnie dobrze od 1500, nawet jeśli
    > napisali tak w instrukcji.
    > Za to ciągnie dobrze OD 2000.

    Nie odpowiadasz na pytanie - to ten moment podany w instrukcji jest
    prawdziwy czy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 384. Data: 2012-06-13 10:44:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie zrozumiałeś.
    > Zwrot klucz "jak będę jechał oszczędnie" - ja to neguję.
    > Jeśli już ma być podawane normalne spalanie, a nie dla ekonooszołomów
    > wlekących się oszczędnie.
    >
    > To drugie już mniej więcej jest.

    Sądziłem, że w tym temacie kompromis wypracowaliśmy kilka postów temu -
    dane dotyczące splania miejskiego podane na podstawie obrotów silnika, przy
    ktorych nastepuje zmiana biegu na wyższy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 385. Data: 2012-06-13 10:44:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Przecież sam chciałeś, by producent coś innego podawał niż
    > tutaj - to podaje. Nikt Ci nie broni z tego skorzystać.

    no to piszę, właśnie zę podejscie: "u nas jest zle, to pojade tam gdzie
    jest dobrze" pachnie mi 15-latkiem.
    Ja chce, zeby u nas było dobrze - etap wyjezdzania za chlebem mam na razie
    za soba.

    > Jakiego wyboru? Na samym początku zarzuciłeś oszustwo producentom.

    no i? Przeciez przyznałem, że nie wiedziałem, iz mają alibi w postaci normy
    EU. Dlatego obecnie uważam ze to nie tyle oszustwo co coś pomiędzy
    oszustwem a manipulacją z tym ze słowo oszustwo musiałby być uzyte jako
    synonim braku konsumenckiej uczciwości a nie łamania prawa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 386. Data: 2012-06-13 10:52:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie odpowiadasz na pytanie - to ten moment podany w instrukcji jest
    > prawdziwy czy nie?

    Nie wiem i średnio mnie kręci moment na silniku.
    Liczy się moment ale na kołach, to on napędza auto.

  • 387. Data: 2012-06-13 10:53:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > przy
    > ktorych nastepuje zmiana biegu na wyższy.

    No właśnie - ale nie dla trybu econo, tylko normalnego.

  • 388. Data: 2012-06-13 11:08:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 10:44, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no to piszę, właśnie zę podejscie: "u nas jest zle, to pojade tam gdzie
    > jest dobrze" pachnie mi 15-latkiem.

    Tak mi to właśnie pachnie, ponieważ po raz kolejny napiszę, że nigdzie
    nie sugerowałem wyjazdu dokądkolwiek, tylko zakup samochodu tam, gdzie
    ma normy podane takie, które by męczącemu kota bardziej pasowały.
    Później będzie mógł go eksploatować do woli z radością, że producent
    go nie oszukał. No, ale jak widzę takiemu marudzącemu to zdaje się
    nic nie będzie pasowało.

    > Ja chce, zeby u nas było dobrze -

    A co, jest źle?

    > etap wyjezdzania za chlebem mam na razie
    > za soba.

    Za jakim chlebem? Cóż mnie interesują Twoje wycieczki ekonomiczne?
    Mowa była o normach spalania podawanych przez producentów w różnych
    krajach.

    > no i?

    Wycofałeś się z tego?

    > Przeciez przyznałem, że nie wiedziałem, iz mają alibi w postaci normy
    > EU.

    Ojoj - zdaje się, że jak Ci pokazałem te normy to stwierdziłeś, że
    jesteś tego w pełni świadom i "robię z ciebie głupka". Tak w wolnym
    tłumaczeniu, ponieważ nie chce mi się już jak to dosłownie brzmiało.

    > Dlatego obecnie uważam ze to nie tyle oszustwo co coś pomiędzy
    > oszustwem a manipulacją z tym ze słowo oszustwo musiałby być uzyte jako
    > synonim braku konsumenckiej uczciwości a nie łamania prawa.

    LOL - oszustwo to oszustwo. Biedny ten kot.

  • 389. Data: 2012-06-13 11:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > [...]
    >
    > Ja w sprawie formalnej.
    > Skadinad nic sprzecznego nie napisał - art.95 KC, nie liczac
    > mozliwosci
    > zawarcia umowy na odległosć bez tej wersji ;)

    :)
    ale jedź za granicę nie oznacza "fizycznie jedż za granice" tylko "kup
    samochód za granicą"
    Nie rozpatruję tego w kategorii przemieszczania się tylko w kategorii
    miejsca zakupu.
    I z takim podejsciem się nie zgadzam. Gdyby ludzie tak mysleli, to
    własciwie nie miałby sensu wszelkie wpływanie na procesy dziejące się w
    kraju.
    Zawsze mozna powiedziec - nie podooba ci sie ustawa 67 - jedz do kraju,
    gdzie sa inne prawa emerytalne.
    Nie podoba ci sie siec polskich autostrad - wyprowadz sie do niemiec.
    Nie podoba ci sie umowa w banku, bo jest niezgodna z prawem - idz do banku,
    gdzie umowa jest zgodna z prawem.

    Itd, itd.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 390. Data: 2012-06-13 11:58:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No właśnie - ale nie dla trybu econo, tylko normalnego.

    ?
    A dlacego nie dla obydwu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.