    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 13 Jun 2012 11:08:46 +0200
    <0...@b...poznan.pl> <jqob1r$jgs$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr455n$ok6$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr49lj$69r$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr4kth$p16$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr527j$3hb$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr58fg$lgd$2@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr6ls4$lvc$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr7flu$s94$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr9afc$k9$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <jr9fdr$ck0$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@b...poznan.pl>

    W dniu 2012-06-13 10:44, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no to piszę, właśnie zę podejscie: "u nas jest zle, to pojade tam gdzie
    > jest dobrze" pachnie mi 15-latkiem.

    Tak mi to właśnie pachnie, ponieważ po raz kolejny napiszę, że nigdzie
    nie sugerowałem wyjazdu dokądkolwiek, tylko zakup samochodu tam, gdzie
    ma normy podane takie, które by męczącemu kota bardziej pasowały.
    Później będzie mógł go eksploatować do woli z radością, że producent
    go nie oszukał. No, ale jak widzę takiemu marudzącemu to zdaje się
    nic nie będzie pasowało.

    > Ja chce, zeby u nas było dobrze -

    A co, jest źle?

    > etap wyjezdzania za chlebem mam na razie
    > za soba.

    Za jakim chlebem? Cóż mnie interesują Twoje wycieczki ekonomiczne?
    Mowa była o normach spalania podawanych przez producentów w różnych
    krajach.

    > no i?

    Wycofałeś się z tego?

    > Przeciez przyznałem, że nie wiedziałem, iz mają alibi w postaci normy
    > EU.

    Ojoj - zdaje się, że jak Ci pokazałem te normy to stwierdziłeś, że
    jesteś tego w pełni świadom i "robię z ciebie głupka". Tak w wolnym
    tłumaczeniu, ponieważ nie chce mi się już jak to dosłownie brzmiało.

    > Dlatego obecnie uważam ze to nie tyle oszustwo co coś pomiędzy
    > oszustwem a manipulacją z tym ze słowo oszustwo musiałby być uzyte jako
    > synonim braku konsumenckiej uczciwości a nie łamania prawa.

    LOL - oszustwo to oszustwo. Biedny ten kot.