  • 371. Data: 2012-06-12 22:58:36
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Dzis jest tak - kupujesz auto, ktore według katalogu ma w miescie palic
    > 4,5l.

    Nie - wg normy ECE czy jakiejś tam ma palić 4,5.

    A niby dlaczego ma być Tobie wygodnie?

  • 372. Data: 2012-06-13 00:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > W tym przypadku właśnie tak jest.

    sugerujesz, ze podawane momenty obrotowe w instrukcjach to kłamstwo i
    oszustwo? Jezeli tak to pieknie, byłaby podstawa, zeby pojezdzic samochodem
    rok i ddac jako niezgodny z umowa.
    Jestes pewien ze tak jest? Od nowosci, czy to raczej efekt zuzycia
    samochodu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 373. Data: 2012-06-13 00:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To na tym możemy zdaje się zakończyć, skoro mało tego, że nie umiesz
    > czytać zez zrozumieniem, to do tego próbujesz takich zagrań. Mam
    > nadzieję, że podkreślenie kilku słów pomoże w zrozumieniu
    > przekazu. W wieku lat 15 chyba ta umiejętność powinna być już
    > nabyta...

    Zasugerowałeś zakup za granicą. Kwestia sprowadzenia nie ma zadnego
    znaczenia.
    Nie odwracaj teraz kota ogonem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 374. Data: 2012-06-13 00:58:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Musisz się zdecydować, wskaźnik czy czujnik.
    > Bo to jakby nie to samo.

    tylko dla czepiającego się słówek.
    Wskaznik.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 375. Data: 2012-06-13 00:58:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie - wg normy ECE czy jakiejś tam ma palić 4,5.

    znowu czepiasz się słówek, a to było tylko uproszczenie.
    Tak, według normy.

    > A niby dlaczego ma być Tobie wygodnie?

    I tu pojawia sie magiczne słowo: uczciwość konsumencka.
    Nawet jezeli norma jest wygodna dla sprzedających, uczciwie byłoby nie
    nazywać czegos cyklem miejskim co takowym nie jest.
    A jak juz bardzo trzeba "bo norma" to moznaby podac dodatkowe parametry, o
    ktorych było w innych postach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 376. Data: 2012-06-13 08:03:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-13 00:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zasugerowałeś zakup za granicą. Kwestia sprowadzenia nie ma zadnego
    > znaczenia.

    Przypomnę:
    <cite>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    </cite>

    Z powyższego w żaden sposób nie wynika, jakobym sugerował to co
    napisałeś:
    <cite>
    > stary, czy ty masz 15 lat?
    > Odpowiedz pod tytułem: "jak ci sie nie podoba to jedz za granice" to dla
    > mnie własnie taki poziom.
    </cite>

    > Nie odwracaj teraz kota ogonem.

    Kota to męczysz już od kilku dni - odwracanie to już się wcześniej
    pojawiło, ale na to nie reagowałem. Teraz mogę tylko powtórzyć to
    co napisałem wcześniej.

  • 377. Data: 2012-06-13 08:56:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > sugerujesz, ze podawane momenty obrotowe w instrukcjach to kłamstwo i
    > oszustwo?

    Sugeruję tylko, że mały diesel nie ciągnie dobrze od 1500, nawet jeśli
    napisali tak w instrukcji.
    Za to ciągnie dobrze OD 2000.

  • 378. Data: 2012-06-13 08:58:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > tylko dla czepiającego się słówek.

    Nie, również dla tych co rozumieją różnicę.

    > Wskaznik.

    No więc, to że wskaźnik econo pokazuje moment zmiany biegów, którego nie
    jestem w stanie zaakceptować stwierdziłem po dwóch próbach i przestałem się
    nim interesować.
    Pewnie kazał zmieniać biegi, tak jak Ty lubisz, czyli zapewniał
    kapeluszniczą jazdę.

  • 379. Data: 2012-06-13 08:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Kota to męczysz już od kilku dni - odwracanie to już się wcześniej
    > pojawiło, ale na to nie reagowałem. Teraz mogę tylko powtórzyć to

    piękne
    najpierw piszesz, ze skoro uważam, iż w Polsce klient jest
    oszukiwany/niedoinformowany/delikatnie manipulowany* przy zakupie to mam
    kupić auto za granicą.

    A potem piszesz, iż wcale nie sugerujesz ze "jak ci się nie podoba to jedź
    za granicę"

    O mentorze, jak dobrze, ze wcześniej nie reagowałeś na targanie kotem na
    prawo i lewo.

    * - do wyboru

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 380. Data: 2012-06-13 08:59:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I tu pojawia sie magiczne słowo: uczciwość konsumencka.

    Nie zrozumiałeś.
    Zwrot klucz "jak będę jechał oszczędnie" - ja to neguję.
    Jeśli już ma być podawane normalne spalanie, a nie dla ekonooszołomów
    wlekących się oszczędnie.

    To drugie już mniej więcej jest.