  • 231. Data: 2012-06-05 19:05:55
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jqldu4$bkm$...@n...dialog.net.pl...

    > I nie opłaca się zaparkować gdzieś przed tym ostatnim 2-kilometrowym
    > odcinkiem i przejść na własnych kończynach?

    A kto Ci powiedział, że to jest ostatni odcinek?
    Może 15 kilometrów jest za, a 22 przed nim?

  • 232. Data: 2012-06-05 19:14:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > No, ale co Twoim zdaniem ma zrobić producent?

    Przestawić się na produkcję ekologicznych rowerów.

    > Dysponując tak doskonałym alibi, jak urzędowo zatwierdzony i wymagany
    > "cykl miejski iso cośtam",
    > ma sobie strzelać w marketingową stopę, podając dodatkowo jakieś inne,
    > "prawdziwe", wyższe spalanie?
    > Nie za wiele aby wymagasz?
    >
    > Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl
    > miejski" określają?

    Już mu o tym pisałem, ale widzę, że jak grochem o ścianę...

  • 233. Data: 2012-06-05 19:51:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Tuesday, June 5, 2012, 6:06:06 PM, you wrote:

    > Znajdź mi mniejsze miasto w którym 2km "jedzesz" 30 - 40 min i to dzień w
    > dzień. Alternatywnych tras brak.
    > Te 2km jadę dłużej niż pozostałe 37 które muszę pokonać z pracy do domu.
    > Podejżewam, że w Poznaniu czy Krakowie prędzej znajdziesz takie "trasy"
    > niż Sieradzu czy Chełmie.

    Zostawiaj samochód te 2km dalej i rób sobie spacerek - zaoszczędzisz
    10-20 minut za każdym razem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 234. Data: 2012-06-05 20:54:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > 3 dni Ci zajęło wymyślenie tego? Ucz się lepiej dziecko.

    Jasne, dziecko

  • 235. Data: 2012-06-05 20:58:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@d...z.sygnatury napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > "cykl miejski iso cośtam", ma sobie strzelać w marketingową stopę,
    > podając dodatkowo jakieś inne, "prawdziwe", wyższe spalanie? Nie za

    Racja.
    Zreszta - przyczynkiem do rozmowy był post anacrona i w jego przypadku
    okazało się, że zbyt duże spalanie nei było jednak efektem różnicy
    rzeczywistość vs katalog tylko jednak jakiejś usterki.
    Wieć w sumie.... :)

    Zobaczymy, czy niższe spalanie utrzyma się przez dłuższy czas.

    > Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl
    > miejski" określają?

    I tu również.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 236. Data: 2012-06-05 20:58:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Nic się nie zmieniło.

    to mnie zaciekawiło. Dlaczego?
    Rozumiem, że w nowych autach tak to działa, bo przy hamowaniu silnikiem
    auto nie dostaje paliwa.
    Ale w starszych to raczej wiecej paliwa zuzywa się na biegu jałowym a nie
    na hamowaniu silnikiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 237. Data: 2012-06-05 20:58:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i mnóstwo luda empirycznie sprawdzało czy w większym mieście jest
    > większe spalanie niż w mniejszym.
    > Wystarczy im uwierzyć, dokładnie tak samo jak z Australią.

    generalnie tak.
    Tyle tylko, ze przypominam, iż mówiłem o jezdzeniu po miescie bez stania w
    korkach co troche utrudnia pomiar ale z drugiej strony eliminuje powód,
    dlaczego w wieksdzych miastach auta palą wiecej.

    Odnosząc się do poprzedniej tezy, pytanie, czy w duzych miastach auta palą
    wiecej ponieważ są inaczej ułożone ulice i światła, czy dlatego, że ludzie
    stoją w korkach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 238. Data: 2012-06-05 21:03:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > Nie za wiele aby wymagasz?
    >
    > Może jednak te postulaty skierować do urzędników którzy ten "cykl miejski"

    Reklamują się dobrowolnie.

  • 239. Data: 2012-06-05 21:20:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-05 20:58, Budzik pisze:
> [...]
    > Wieć w sumie.... :)
    >
    > Zobaczymy, czy niższe spalanie utrzyma się przez dłuższy czas.

    Drugie tankowanie 4.6/100 na 439 km. :) 10% to miasto.

  • 240. Data: 2012-06-05 21:26:41
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 05-06-2012 o 19:51:40 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    napisał(a):

    > Zostawiaj samochód te 2km dalej i rób sobie spacerek - zaoszczędzisz
    > 10-20 minut za każdym razem.

    Jest jeden problem: - po tych 2 kilometrach robię jeszcze 5 i dopiero
    jestem u celu.
    Generalnie w Warszawie tak źle jeszcze nie było. Oby do wakacji :-)

    PS. Z powodu tego "ortografa" do tej pory mam buraka na twarzy...

    podejrzewam
    podejrzewam
    podejrzewam
    podejrzewam