eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 7 Jun 2012 09:35:18 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <s4o39n4qm30t$.1goxvn5jcyme6.dlg@40tude.net>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl> <jqoasc$he9$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1339054513 29721 82.143.187.50 (7 Jun 2012 07:35:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jun 2012 07:35:13 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453802
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 06 Jun 2012 21:23:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-06-06 21:14, Mirek Ptak pisze:
    >> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i
    >> dalej będzie sprawnie jechał, czyli (zwykle) od około 1200 rpm
    >
    > Co będzie być może prawdą przy większym dieslu...

    A nawet i przy mniejszym.
    Jechal bedzie, tylko ja mu w gaz, a on nic. Co i tak jest lepiej niz
    benzyna, ktora zacznie szarpac.

    Tylko czy sie nie skonczy remontem silnika ? Po ktorym cala ekonomia wezmie
    w leb. A nawet przyspieszone zuzycie sprzegla moze zmienic ekonomie.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: