-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Thu, 7 Jun 2012 09:35:18 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 16
Message-ID: <s4o39n4qm30t$.1goxvn5jcyme6.dlg@40tude.net>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl> <0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
<4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl> <jqoasc$he9$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1339054513 29721 82.143.187.50 (7 Jun 2012 07:35:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jun 2012 07:35:13 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453802
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 06 Jun 2012 21:23:29 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2012-06-06 21:14, Mirek Ptak pisze:
>> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i
>> dalej będzie sprawnie jechał, czyli (zwykle) od około 1200 rpm
>
> Co będzie być może prawdą przy większym dieslu...
A nawet i przy mniejszym.
Jechal bedzie, tylko ja mu w gaz, a on nic. Co i tak jest lepiej niz
benzyna, ktora zacznie szarpac.
Tylko czy sie nie skonczy remontem silnika ? Po ktorym cala ekonomia wezmie
w leb. A nawet przyspieszone zuzycie sprzegla moze zmienic ekonomie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.12 09:41 J.F.
- 07.06.12 10:22 Artur Maśląg
- 07.06.12 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 11:12 J.F.
- 07.06.12 11:35 anacron
- 07.06.12 11:43 anacron
- 07.06.12 12:40 Mirek Ptak
- 07.06.12 14:24 Cavallino
- 07.06.12 14:27 Cavallino
- 07.06.12 20:31 anacron
- 07.06.12 20:52 Mirek Ptak
- 07.06.12 22:21 Cavallino
- 07.06.12 22:23 Cavallino
- 09.06.12 23:50 Mirek Ptak
- 10.06.12 08:58 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu