-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
<jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
<4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 6 Jun 2012 21:59:21 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Message-ID: <4fcfb699$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
X-Trace: 1339012761 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1316 83.25.108.251:61525
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3094
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453781
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:jqoaha$lio$...@i...gazeta.pl...
> Dnia 2012-06-06 20:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> Ciekawe czy jakby zamiast 2000 użyć 1700 to spalanie byłoby jeszcze
>> mniejsze niż przy jeździe wg złotych zasad ecodrivingu?
>
> Zapewne, ale tylko w silniku, który pozwala zmienić bieg przy 1700 i dalej
> będzie sprawnie jechał,
Jak komuś nie przeszkadza zawężenie skali użytecznych obrotów do 300-500
(między 1500 czy 1700 a 2000) tylko po to, żeby spalić trochę mniej paliwa,
to dlaczego miałoby mu przeszkadzać zawężenie tej skali do 200, jeśli
przyniesie kolejne oszczędności?
> czyli (zwykle) od około 1200 rpm
Sorry, ale w jakim dieslu turbina działa od 1200?
Te którymi jeździłem zaczynały zazwyczaj pracę od 1700, silniki z małymi
turbinami (jak Ceed) nieco niżej.
Ale 1200 to nieco więcej niż obroty biegu jałowego, nie znam ani jednego
przykładu, że turbina przy takich działa.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.12 09:35 J.F.
- 07.06.12 09:41 J.F.
- 07.06.12 10:22 Artur Maśląg
- 07.06.12 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 11:12 J.F.
- 07.06.12 11:35 anacron
- 07.06.12 11:43 anacron
- 07.06.12 12:40 Mirek Ptak
- 07.06.12 14:24 Cavallino
- 07.06.12 14:27 Cavallino
- 07.06.12 20:31 anacron
- 07.06.12 20:52 Mirek Ptak
- 07.06.12 22:21 Cavallino
- 07.06.12 22:23 Cavallino
- 09.06.12 23:50 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu