eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!
    209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqn7ge$4dd$1@inews.gazeta.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <jqnoac$kf3$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcf8dde$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo4t6$oht$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa63c$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoadk$lio$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jqoadk$lio$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 21:56:29 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120606-1, 2012-06-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <4fcfb5ed$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.251
    X-Trace: 1339012589 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1302 83.25.108.251:61523
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453780
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jqoadk$lio$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-06-06 20:49, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >> Naprawdę operując gazem mniej delikatnie pali się mniej?
    >
    > Na to wychodzi - po prostu szybciej uzyskujesz prędkość przelotową - warto
    > popatrzeć na chwilowe spalanie - delikatnie przyspieszając nie jest
    > znacząco niższe od spalania przy przyspieszaniu na 3/4,

    No nie wiem, nawet lekka zmiana nacisku na gaz powoduje duże różnice in
    minus w spalaniu chwilowym.
    Jak jest podczas przyspieszania nie przyglądałem się tak dokładnie, więc
    musiałbym to zrobić.

    > za to to powolne przyspieszanie trwa wieki.
    > No ale jak mówiłem nie tylko w przyspieszaniu tkwi tajemnica ECO
    > Drivingu - przede wszystkim omijanie hamulca zawsze kiedy to możliwe.

    To jest oczywiste, utrzymywanie prędkości jest mniej energożerne niż jej
    ponowne uzyskiwanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: