-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 6 Jun 2012 21:26:27 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 20
Message-ID: <jqob1r$jgs$1@mx1.internetia.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <3...@b...poznan.pl>
<4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@b...poznan.pl>
<4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jqi19n$e74$1@node1.news.atman.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf590$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab62$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2cb7$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce72a9$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1339010939 19996 83.238.168.227 (6 Jun 2012 19:28:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 19:28:59 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453774
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
>>>
>>> generalnie tak.
>>> Tyle tylko, ze przypominam, iż mówiłem o jezdzeniu po miescie bez
>>> stania w korkach
>>
>> Utopia w przypadku większości dużych miast.
>>
> Ale ja nie mówie o tym, żeby sie dało zawsze jezdzic beaz korków.
> Mowie tylko o tym, zeby pomiarów dokonywac w ten sposób.
> I jak masz napisane w katalogu 5l/100 to zeby nie spodziewac sie
> osiegniecia tej wartosci, jezeli co chwila stoi sie w korrku.
> Ale jezeli juz bedzie sie jezdzilo np. do pracy na 12 i korki beda
> sporadyczne - wartosci katalogowe powinny byc do osiagniecia.
Zużycie na jałowym to jakiś litr/h to ... ile trzebaby w tym korku stać by
istotnie wpłynęło na całkowite zużycie ?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 21:26 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:40 John Kołalsky
- 06.06.12 21:56 Cavallino
- 06.06.12 21:59 Cavallino
- 07.06.12 09:35 J.F.
- 07.06.12 09:41 J.F.
- 07.06.12 10:22 Artur Maśląg
- 07.06.12 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 11:12 J.F.
- 07.06.12 11:35 anacron
- 07.06.12 11:43 anacron
- 07.06.12 12:40 Mirek Ptak
- 07.06.12 14:24 Cavallino
- 07.06.12 14:27 Cavallino
- 07.06.12 20:31 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=