eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 09:43:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120605-1, 2012-06-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.21
    X-Trace: 1338968589 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26696 83.25.108.21:57867
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453639
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
    >
    >>
    >>>> Poczytaj jak bardzo rozbieżne są ich teorie z Twoją.
    >>>>
    >>> mógłbys wskazać te różnice?
    >>
    >> Wskazywałem, nie czytałeś na co odpowiadasz?
    >
    > Wskazałes 1 różnicę. Przyspiesznie.

    I znowu bzdura.
    Wskazywałem operowanie pedałem gazu (prawie brak) i moment zmiany biegu na
    wyższy (na długo zanim auto zechce pociągnąć).

    > Ja twierdze ze przyspiesza się energicznie (oczywiscie nie przy maks
    > wcisnietym pedale gazu ale gdzies na 70%)

    A ja, że na 50-70% to się jeździ normalnie.
    A ekonomicznie na dużo, dużo mniej, bo inaczej i tak nic to nie daje.
    Skoro silnik i tak nie daje mocy, to gaz przy ZBYT niskich obrotach nie da
    żadnego efektu, oprócz WZROSTU zużycia paliwa.
    Oraz zużycia silnika rzecz jasna.

    > Szkoły ecodrivingu o powyższym mówia tak:
    > cytuje:
    > Ekojazda nie oznacza wcale powolnego stylu prowadzenia samochodu.
    > Przyspieszanie odbywa się z pedałem gazu wciśniętym ,,na 3/4", co nie
    > obciąża zanadto silnika i umożliwia płynną i dynamiczną jazdę.

    A to:
    "jazdę na jak najwyższym biegu - przy prędkości 50 km/h powinno się jechać
    na czwartym lub nawet piątym biegu"
    czaemu pominąłeś?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: