  • Data: 2012-06-03 20:37:00
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jqalv9$v0n$...@n...dialog.net.pl...

    oglegroups.com...

    > Pewnie nie. Chociaż... w zakorkowanym mieście... M5 nie miałoby gdzie
    > uciec i bezsensownie przepalałoby benzynę w ośmiu cylindrach.

    > Sugerujesz, że kompaktem nie powinno się jeździć w mieście?

    Nic podobnego, tylko że nie jest to najistotniejszy czy wręcz jedyny,
    element eksploatacji, co sugerował Arbiter.
    Że niby Priusa nie wolno testować nie w mieście.

    > A czym niby jest Prius?

    Badziewiem jak wynika m.in. z tego testu.

    > Bo i sam test jest bez sensu. Dwa skrajnie różne auta, dwa skrajnie
    > odmienne obszary zastosowań.

    Test miał pokazać jak bardzo ekonomiczny jest Prius, gdy ktoś próbuje nim
    normalnie (albo szybko - jak wolisz) pojechać.
    Czyli - jak bardzo kłamią marketingowcy z Toyoty.
    To nie miało być żadne porównanie.