  • Data: 2012-06-04 00:58:54
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale w jakim mieście i dlaczego akurat ecodrivingiem?
    > Żeby ktoś kto nie umie, albo nie chce uważał że go oszukują?

    jeżeli nie będzie korków to to, jakie to jest miasto, nie ma większego
    znaczenia.
    To czy ruszasz, jedziesz km, hamujesz i stajesz na swiatłach w Warszawie
    czy w Świebodzinie - nie ma az takiego znaczenia.
    A dlaczego ecodriving? Zdrowy rozsądek?
    Wiadomym jejst, że producenci podaja spalania minimalne. A maks - to już
    tylko zależy od inwencji użytkownika.

    > Eeee tam, zapewniam Cię, że przy max. 110 idzie spalić daleko więcej
    > niż przy utrzymywanym ciągle 140.
    > Rzeczony w wątku Prius raczej więcej niż 110 to nie osiągnął podczas
    > testów. Więc, nijak tak się wyliczyć nic nie da.

    przyznam szczerze, że nigdy takim samochodem nie jechałem, który paliłby
    więcej przy 110 niż przy 140.
    Musiałby to byc jakiś bardzo mocny silnik i chyba specyficznie
    zsynchronizowana skrzynia biegów.

    Możesz podać jakiś przykład?

    No chyba ze ty porównujesz dwie sytuacje:
    - ciągłe 140
    - różne predkosci na trasie i maks 110.

    Wtedy oczywiście zgoda, ale przecież nie o takie porównanie chodzi.

    Generalnie wiadomo, że w takich obliczeniach trzeba brać srednia (czym
    wieksza próbka tym lepiej) a nie jakies jednorazowe przypadki bedace w
    dodatku ekstremami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy