  • Data: 2012-06-04 13:39:04
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-04 13:21, anacron pisze:

    > To wiele wyjaśnia,

    LOL - sytuacja się wiele nie zmieniła (w zakresie porównania).

    > ja w DC, Poznaniu, Wrocławiu, Toruniu, Gdańsku jestem
    > średnio raz w miesiącu i większych różnic nie widzę.

    No, jak Ty większych różnic nie widzisz to fakt, to wiele
    wyjaśnia. Pomieszkaj trochę to zobaczysz różnice.

    > Kilka razy odcinek
    > 3-4km przed mostem w Toruniu pokonywałem już w czasie godziny i dłużej.

    ROTFL - żeś sobie przykład znalazł. Korki w tym miejscu tam są od lat
    przynajmniej 20. Za rok będzie Most Wschodni i korki na tym odcinku
    znikną. Jak chcesz sobie tam postać to polecam 1 listopada...