  • 51. Data: 2013-07-19 00:12:21
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-19 00:02, k...@g...com wrote:
    > I jak zdycha jeden to tylko ten jeden naprawi?

    Pewno. Wymieni wtrysk, swiece, może kabel czy co tam jeszcze. Zamiast
    szukac w ciemno *który* wtrysk wykręcić co tanie może nie być.

    > Ty masz białe małe myszki w głowie.

    Albo "popsuty cylinder" oznacza coś zupełnie innego niż myslisz. Z
    punktu widzenia teoretycznego komputera dany cylinder nie przyspiesza
    wału tak jak pozostałe więc jest "popsuty". To tylko lokalizuje problem,
    przyczyny szuka człowiek.

    > Ale zły los można oszukać i remont zrobić.

    Z powodu że Ci gar nie pali robisz od razu remonty silników? Wyluzuj.
    Rozmawiamy o możliwości diagnostyki poprzez analizę predkości
    (przyśpieszeń) wału podczas pracy. Ta diagnostyka możliwa jest dzisiaj,
    to tylko kwestia software. Do remontu daleko.

  • 52. Data: 2013-07-19 00:34:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 23:05:35 +0200, anacron napisał(a):

    > Ale jesteśmy w stanie np. dokładnie ważyć zbiornik paliwa.

    A ile tysięcy złotych byłbyś skłonny załacić za taką funkcję?

  • 53. Data: 2013-07-19 00:47:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 23:50:11 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
    > Mam CommanRail który ma masę czujników. A pytając w ASO jak sprawdzić
    > który wtrysk leje koleś proponuje mi (za 400zł) probę przelewową za
    > pomoca wężyków i kubków który w dodatku jest tylko trochę wiarygodny ...
    > WTF? przecież ta wiedza jest bardzo oczywista jeśli mamy czujnik
    > ciśnienia na listwie ...

    Ale jak oczywista ? cisnienie spadnie jak ten felerny wtrysk sie
    otworzy ? Az tak leje ?
    A czujnik cisnienia taki szybki aby wykryc ?

    Za demontaz listwy, wtryskow ... no, w/g cen aso 400 ...

    J.

  • 54. Data: 2013-07-19 01:26:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 00:34:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > A ile tysięcy złotych byłbyś skłonny załacić za taką funkcję?

    No wiesz, wagi lazienkowe sa od ~30 zl.
    Ale fakt ze porzadne czujniki znacznie drozssze.

    J.

  • 55. Data: 2013-07-19 02:01:40
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 00:12:21 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    >
    > (przyśpieszeń) wału podczas pracy. Ta diagnostyka możliwa jest dzisiaj,
    >
    > to tylko kwestia software. Do remontu daleko.

    nawet bym nie przypuszczał ze teraz silniki mają ten sam mechanizm samonaprawy jak
    łyndołsy. Skończyły się pierścienie to wystarczy silnik wyłączyć, włączyć i już są
    dobre.

  • 56. Data: 2013-07-19 06:30:26
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    > Mi na nic. Mechanikowi by się przydała.

    No i on zwykle ma maszynkę, przez którą dogaduje się z komputerem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 57. Data: 2013-07-19 06:34:31
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    > Błędy pomiaru dystansu maja wpływ na błędy pomiaru średniego
    > spożycia. Nie mają wpływu na błędy pomiaru pozostałego w baku paliwa.

    Zgoda, tyle że błąd pomiaru dystansu nie zamyka listy błędów w tym
    algorytmie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 58. Data: 2013-07-19 07:06:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-18 11:30, AZ pisze:

    > A no tak. Mea culpa :-)

    W sumie to odbiornik GPS w standardzie by pomógł.

  • 59. Data: 2013-07-19 07:08:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 01:26:03 +0200, J.F. napisał(a):

    > No wiesz, wagi lazienkowe sa od ~30 zl.
    > Ale fakt ze porzadne czujniki znacznie drozssze.

    Nie wspominając o drganiach samochodu, przeciążeniach na zakrętach itp.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 60. Data: 2013-07-19 08:16:36
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-19 02:01, k...@g...com wrote:
    > mechanizm samonaprawy

    ... jest czymś zupelnie innym niż diagnostyka.