  • 1. Data: 2013-07-17 10:26:06
    Temat: Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?
    Od: M <h...@g...com>

    Witam

    Chcę kupić tutko jak w temacie z rocznika 2007 - 2008 koniecznie ze skrzynia DSG. Na
    lokalnym rynku mam w czym wybierać ale słyszałem o problemach z głowicami itd.
    Może ktoś ma doświadczenie w zakupie takiego autka ?? ewentualnie Octavia z tym samym
    zestawem napędowym.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-17 11:15:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 17 Jul 2013 01:26:06 -0700 (PDT), M

    > Na lokalnym rynku mam w czym wybierać

    Ileż to km robisz że potrzeba Ci Diesla?

    > ewentualnie Octavia z tym samym zestawem napędowym.

    Ale pamiętasz że Octavia to klasa niżej niż Passat?

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-07-17 11:39:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    M nabazgrał(a):

> [...]
    > problemach z głowicami itd. Może ktoś ma doświadczenie w zakupie takiego
    > autka ?? ewentualnie Octavia z tym samym zestawem napędowym.

    Zróć uwagę na skrzynię ale to chyba tylko ASO może sprawdzić, u kolegi w A3
    po nie całych 3 latach poleciała i 8000 w plecy, serwis mówił że to norma i
    dziwne że tak pózno padła bo zazwyczaj naprawiają w czasie gwarancji.

  • 4. Data: 2013-07-17 11:43:44
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-17 10:26, M pisze:
> [...]
    > Może ktoś ma doświadczenie w zakupie takiego autka ?? ewentualnie Octavia z tym

    a te 2.0 TDI to ma 140KM i jest ten sam co w Outlanderach?
    Jesli tak, to silnik mocno nie polecany (za awaryjnosc, glosnosc i
    mulastosc) -> patrz grupa mitsumaniakow.

  • 5. Data: 2013-07-17 11:55:31
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    AL nabazgrał(a):

    > a te 2.0 TDI to ma 140KM i jest ten sam co w Outlanderach?
    > Jesli tak, to silnik mocno nie polecany (za awaryjnosc, glosnosc i
    > mulastosc) -> patrz grupa mitsumaniakow.

    Te pierwsze awaryjne, te drugie poprawione ale wrażliwe na jakość paliwa.
    2005-2007(początek 08) to PD (pompowtrysk) 2008- common rail (ten na pewno
    ma 140KM)

    Można rozpoznać po numerze VIN.

  • 6. Data: 2013-07-17 12:01:51
    Od: s...@g...com

    Silniki CR mają oznaczenia czteroliterowe.

  • 7. Data: 2013-07-17 12:03:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgrał(a):

    > Silniki CR mają oznaczenia czteroliterowe.

    Wiem ... tylko nie pamiętam ciągu znaków ...

  • 8. Data: 2013-07-17 12:13:10
    Od: s...@g...com

    20 TDI-CR:
    CBAA 100kW
    CBAB 103kW
    CBAC 105kW
    CBBB 125kW
    CBDC 81kW

  • 9. Data: 2013-07-17 12:18:04
    Temat: Re: Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócic uwage przed kupnem?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    s...@g...com nabazgral(a):

    > 20 TDI-CR:
    > CBAA 100kW
    > CBAB 103kW
    > CBAC 105kW
    > CBBB 125kW
    > CBDC 81kW

    Podziekowal za info (ja mam all dane w domu i nie mam teraz jak podac)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 10. Data: 2013-07-17 20:38:21
    Od: M <h...@g...com>

    W dniu środa, 17 lipca 2013 11:15:03 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    >

    > --
    >
    > Pozdor Myjk

    > Ileż to km robisz że potrzeba Ci Diesla?

    No latam koło 15 kkm rocznie, wiem mało, ale od 2006 mam diesle i jakoś chyba sie
    przyzwyczaiłem

    > Ale pamiętasz że Octavia to klasa niżej niż Passat?

    Pamiętam pamiętam, jest to do zaakceptowania :-)