  • 61. Data: 2013-07-19 08:19:44
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-19 06:30, PeJot wrote:
    > No i on zwykle ma maszynkę, przez którą dogaduje się z komputerem.

    I maszynka ta pokaże który cylinder ma mniejszą sprawność i dlaczego? W
    przeciętnym firmware niewiele wiadomo o tak dokładnie lokalizowanych
    przyczynach problemów *MIMO* że to tylko kwestia tegoż firmware. Bo dane
    są w zasięgu.

  • 62. Data: 2013-07-19 08:26:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-07-19 00:47, J.F. wrote:

    > Ale jak oczywista ? cisnienie spadnie jak ten felerny wtrysk sie
    > otworzy ? Az tak leje ?

    Ciśnienie spada za każdym razem kiedy się wtrysk otwiera - nie ważne czy
    dobry czy lejący. Kwestia o ile to ciśnienie spadnie w stosunku do
    pozostalych wtrysków.

    U mnie zostawiał czarna chmurkę za samochodem. Ta chumrka to własnie
    widoczne spadki cisnienia na listwie dla konkretnego wtrysku. Soro była
    duża to wtrysk lał sporo. Po wykręceniu zmierzyli na maszynie że około
    2x więcej niż powinien. To ogromna anomalia.

    > A czujnik cisnienia taki szybki aby wykryc ?

    Nie wiem czy tak szybki, ale ile o zakład że wystarczy posłuchac
    dzwięków rozchodzących się w paliwie aby oszacować spadki ciśnienia i
    wykryć anomalie. Zwykły piezoelektryk wystarczyłby i troszkę dsp ...

    > Za demontaz listwy, wtryskow ... no, w/g cen aso 400 ...

    Próba przelewową to sobie możesz zrobić "po blokiem" bez odkręcania
    jednej śrubki. Co z resztą zrobiłem. Rzecz w tym że mając pierdyliard
    czujników silnika nijak nie mozna się dowiedzieć co mu konkretnie i
    gdzie dolega w tym wypadku. Check Engine, k..wa.

  • 63. Data: 2013-07-19 09:19:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-18, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> [...]
    arowki-w-nowym-aucie-czy-to-mozliwe/

    > Ktoś im kazał takie samochody wybierać ? pistolet im do głowy
    > przystawiał ? Czy aby na pewno nie wybiorą na kolejne auto
    > pojazdu tego samego producenta ?

    Radoslafie o co ci chodzi? Zapytales o normalna i nienormalna wymiane
    to ci odpowiedzialem to co mi tu wyjezdzasz z pytaniem kto im kazal
    kupowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-07-19 09:56:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    tak. u mnie firma kazała :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2013-07-19 09:57:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 18 Jul 2013 18:25:07 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Nasuwa się pytanie po co sobie kupiłeś taki samochód ?

    bo jest firmowy? a korporacje sobie umowę podpisały, że tylko takie.

    > Kolejne pytanie
    > to marka i model pojazdu coby inni nie popełnili tego błędu.
    > Przy czym jeśli można przez tę klapkę w nadkolu bez demontażu pasa
    > przedniego czy maskowania chłodnicy to może jednak przesadzasz z tą
    > nienormalną wymianą ?

    lubisz się czołgać po nocy pod samochodem ze zdjętym kołem?

  • 66. Data: 2013-07-19 09:58:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 19 Jul 2013 07:06:25 +0200 osobnik zwany megrims
    napisał:

    > W sumie to odbiornik GPS w standardzie by pomógł.

    i raportowanie przekroczeń do policji? Dziękuję :)

  • 67. Data: 2013-07-19 10:35:20
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    arowki-w-nowym-aucie-
    > Ktoś im kazał takie samochody wybierać ? pistolet im do głowy
    > przystawiał ? Czy aby na pewno nie wybiorą na kolejne auto
    > pojazdu tego samego producenta ?

    ROTFL! Stopień skomplikowania wymiany żarówek jest raczej na końcu listy
    wymagań, które ma spełniać samochód. Raz na rok czy dwa lata można pojechać
    nawet do ASO, żeby zmienić żarówki.

    --
    Axel

  • 68. Data: 2013-07-19 10:45:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" napisał w wiadomości
> [...]

    >listy wymagań, które ma spełniać samochód. Raz na rok czy dwa lata
    >można pojechać nawet do ASO, żeby zmienić żarówki.

    Na lawecie ? Taki bonus od producenta ?

    Jakby policja egzekwowala jazde nieprawidlowo oswietlonym samochodem,
    to by sie to bardzo szybko zmienilo, bo dzis oczywiscie to klient
    nawet sobie nie zdaje sprawy co dostaje ..

    J.

  • 69. Data: 2013-07-19 11:22:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 19 Jul 2013 10:45:09 +0200 osobnik zwany J.F napisał:

> [...]
    >
    > Jakby policja egzekwowala jazde nieprawidlowo oswietlonym samochodem, to
    > by sie to bardzo szybko zmienilo, bo dzis oczywiscie to klient nawet

    nasza policja łapała do czasu aż dostali Fordy Focusy i się okazało, ze
    się nie da zmienić a radiowozy jeżdżą z jednym oczkiem :)

  • 70. Data: 2013-07-19 13:05:34
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    arowki-w-nowym-aucie-czy-to-mozliwe/

    > Ktoś im kazał takie samochody wybierać ? pistolet im do głowy
    > przystawiał ? Czy aby na pewno nie wybiorą na kolejne auto
    > pojazdu tego samego producenta ?

    Coś z Tobą nie tak.
    Jeżeli kryterium wyboru samochodu ma być to czy da się samemu wymienić koło, żarówkę
    czy zatankować to robi się to już niezdrowa sytuacja. W zasadzie nic nie stoi na
    przeszkodzie aby bezpieczniki ukryc w miejscu niedostępnym dla "kierowcy" czy tez
    wlew paliwa opatrzyć w listę haseł jednorazowych i pobierać nowe, za opłatą, od
    producenta.

    J.