eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowego › Re: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Fri, 19 Jul 2013 00:12:21 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <ks9p85$1ck$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ks8dt8$jrg$1@node1.news.atman.pl> <ks8giu$coq$1@news.mm.pl>
    <ks8gs5$7lj$1@node2.news.atman.pl> <ks8lea$ed7$2@news.mm.pl>
    <ks8oeu$uhs$1@node1.news.atman.pl> <ks9i1o$udl$1@news.mm.pl>
    <ks9ndp$v1v$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1374185542 1428 193.0.194.227 (18 Jul 2013 22:12:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Jul 2013 22:12:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498811
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-07-19 00:02, k...@g...com wrote:
    > I jak zdycha jeden to tylko ten jeden naprawi?

    Pewno. Wymieni wtrysk, swiece, może kabel czy co tam jeszcze. Zamiast
    szukac w ciemno *który* wtrysk wykręcić co tanie może nie być.

    > Ty masz białe małe myszki w głowie.

    Albo "popsuty cylinder" oznacza coś zupełnie innego niż myslisz. Z
    punktu widzenia teoretycznego komputera dany cylinder nie przyspiesza
    wału tak jak pozostałe więc jest "popsuty". To tylko lokalizuje problem,
    przyczyny szuka człowiek.

    > Ale zły los można oszukać i remont zrobić.

    Z powodu że Ci gar nie pali robisz od razu remonty silników? Wyluzuj.
    Rozmawiamy o możliwości diagnostyki poprzez analizę predkości
    (przyśpieszeń) wału podczas pracy. Ta diagnostyka możliwa jest dzisiaj,
    to tylko kwestia software. Do remontu daleko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: