  • Data: 2011-06-16 13:21:12
    Temat: Re: Spalanie stukowe - Opel Tigra 96
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pacjent - Opel Tira 96 1.4
    > Mam taki problem.
    > Podczas jazdy zapala mi się kontrolka "check engine". Podłączyłem się do
    > kompa jak akurat się zapaliła ta kontrolka i wyszło CZUJNIK SPALANIA
    > STUKOWEGO
    > Pytanie co teraz mam zrobić.

    pierwsze to sprawdzić ...poziom oleju w silniku, jeżeli jest OK to podjechać
    do mechanika niech osłucha silnik i na ew. na podmiankę czujnika, tylko do
    mechanika, a nie kowala - bo czujnik spalania stukowego musi być dokręcony
    odpowiednim momentem aby dobrze działał,
    można podjechać gdzieś na używane części wziąć taki czujnik na próbę (tylko
    wówczas nie wiadomo czy ten używany jest sprawny),

    brat