  • Data: 2013-04-19 21:58:47
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No i to co sam piszesz, że to Ciebie wyprzedzają, bo im drogę
    > blokujesz, a nie Ty wyprzedzasz.

    własciwie nie ma sensu dalej odpowiadac, skoro z jednej strony pytany nie
    raczysz odpowiedziec (bo niby ja nie pamietam) z drugiej sam nie rozumiesz
    o czym ja pisze albo zrozumiec nie chcessz.

    HINT: nie myl dojezdzania do swiateł z normalną jazdą.
    Ja nikogo nie blokuje, nie moja wina, ze mistrzom pole position tak sie
    wydaje.

    > Jasne.
    > A nie zużycia paliwa.
    >
    > Kluczowe jest to, czy się da bezpiecznie wykonać manewr, a nie ile
    > przy tym się paliwa spali.

    Tak, kluczowe jest, czy da sie bezpiecznie wykonac manewr.
    Ale wykonujac manewr zawsze jest jakies niezerowe ryzyko.

    Czasami warto zapytac samego siebie, czy warto.

    Przykładowo; jedziesz za tirami, w zasiegu wzroku jada jeden za drugim. Czy
    warto wyprzedzac (nawet jezeli masz pusto), jezeli np. wiesz, ze za 3 km
    dojezdzasz do dwupasmówki i mozesz zdroworozsadkowo założyc, że i tak
    wszystkich nie wyprzedzisz?
    Ja uwazam ze nie i ze tutaj juz kwestia bezpiecznego wykonanai menwru jest
    poboczna. Po prostu nie warto bo nic sie nie zyskuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach