  • Data: 2013-04-20 08:57:08
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5171932f$0$26686$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w

    > Ale co taksowkarzem jestes ?
    > Bo procentowo owszem, ale dla wiekszosci ludzi oznacza to 15 minut
    > dziennie :-)

    A ile litrów dziennie?
    Bo ja osobiście wolę spalić kilka litrów więcej w MIESIĄCU, ale jechać
    normalnie.

    > No, 60 godzin rocznie, ilez to mozna zrobic w zaoszczedzonym czasie :-)
    > Tylko czy warto, jesli auto spala dwa razy wiecej (jakos w to watpie).

    Jakie tam dwa razy więcej w ciągu kilkunastu minut normalnej jazdy nie
    jesteś w stanie aż w tylu przypadkach jechać inaczej niż kapelusz, bo na
    jezdni nie jesteś sam, tylko w tłumie innych.
    Problem w tym, że kapeloecono spowolniają ten tłum.