  • Data: 2010-08-25 15:15:25
    Temat: Re: Sony stworzyło nową kategorię cyfrówek
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Mniejsżą o ok. 1/3EV czułością matrycy (co raczej nie jest wielkim
    > problemem)

    No wlasnie do tego zmierzam. Po prostu dadza do srodka inaczej
    "wyskalowana" matryce. Przeciez "ISO 100" w danej matrycy i tak
    jest umowne. Roznice w skutecznosci mikrosoczewek czy tez
    powierzchni pikseli... co za problem uwzglednic od razu strate na
    "weneckim" lustrze? ;)

    > i ciemniejszym o 70% obrazem na matówce co już jest problemem
    > znacznie większym.

    Popraw mnie, jesli sie myle, ale w aparatach o ktorych mowa
    (sony A55 i A33) zdaje sie nie ma matowki... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.