eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem › Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
  • Data: 2010-08-24 09:33:20
    Temat: Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
    Od: "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Agent" <w...@o...ue>

    > Mniejszy tylko odrobinę, cichszy to pewnie ostatnie na co sie zwraca uwagę
    > ( w końcu i tak 80 % osób w kompaktach ma włączony dźwięk migawki).

    Swego czasu (za głębokiej komuny) pracowałem w OBRRO w Dzierżoniowie. Dla
    ciekawych (Ośrodku Badawczo Rozwojowym Radiofoni Odbiorczej). Co prawda ich
    badania polegały głównie na kopiowaniu zachodnich rązwiązań, ale jeden z
    "inżynierów" - odpowiedzialny za radia klasy popularnej twierdził, że
    wysokie tony i tak nie są potrzebne "bo 80% i tak skręca basy na maxa".
    A ty chyba nie widziałeś, co wyprawiają biedni fotografowie na koncertach
    prawdziwej muzyki (tzn. takiej gdzie ważny jest dzwięk, a nie ryk), na
    zawodach np bilarda, a nawet podczas golfowania. Czasami klapnięcie lustra
    jest po prostu świętokradztwem. A ja do dzisiaj nie mogę zrozumieć, dlaczego
    cyfrowe aparaty posiadają lustro. Bo mam wrażenie, że tylko dla snobów, co
    chcą tym "klapaniem" szpanować. Sam używam Alphy SOnego, ale zawsze targam
    ze sobą taką troche lepsiejszą małpkę Canona, właśnie na takie "ciche"
    okazje. A może teraz nie będę musiał. Dla mnie takie "cuś" jest poważną
    alternatywą.