  • 61. Data: 2012-06-09 17:05:34
    Temat: Re: Sony SLT-A37 - lepiej niż lustrzanki
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Wdrapywać to się trzeba w "prawdziwych" terenowcach, większość SUVów ma
    > właśnie optymalnie ustawioną wysokość :) A co do ciasnoty - jakoś nie
    > bardzo
    > to widzę, właśnie bardzo często jest w nich przestronnie bo ze względu na
    > większą wysokość są też nieco szersze by mieć lepszą stabilność. Mówię
    > o rzeczywistych odczuciach - w suvie (Kia sportage) dało się siedzieć
    > wygodnie między dwoma fotelikami dziecięcymi, co w innych samochodach było
    > prawie niemożliwe :)

    Ja wspominam krótką podróż na tylnym siedzeniu KIA jako coś koszmarnego.
    Ciasno było, rzucało jak diabli.
    Definitywnie gorsze to pod tym względem od zwykłego rodzinnego auta...

  • 62. Data: 2012-06-11 00:27:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 9 Jun 2012 17:05:34 +0200, Marcin [3M] napisał(a):
    > Ja wspominam krótką podróż na tylnym siedzeniu KIA jako coś koszmarnego.
    > Ciasno było, rzucało jak diabli.

    Rzucało? To chyba nigdy nie jechałeś gackiem (Hyundai Getz). Powinien się
    nazywać kangoo ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944