  • 1. Data: 2012-05-20 13:45:09
    Temat: Demontaż K100D
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    Witam,
    Czy można gdzieś znaleźć instrukcję serwisową albo opis lub filmik z
    demontażem Pentaxa K100D? Nijak nie mogę wyszukać (chciałem przerobić na
    IR).

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2012-06-17 11:59:16
    Temat: Re: Demontaż K100D
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 maja 2012 13:45:09 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Witam,
    > Czy można gdzieś znaleźć instrukcję serwisową albo opis lub filmik z
    > demontażem Pentaxa K100D? Nijak nie mogę wyszukać (chciałem przerobić na
    > IR).

    Co prawda nie K100D, a K110D, ale to praktycznie to samo:
    https://picasaweb.google.com/pawel79w/PentaxK110D
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2012-06-17 12:24:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-06-17 11:59, Pawel_W pisze:

    > Co prawda nie K100D, a K110D, ale to praktycznie to samo:
    > https://picasaweb.google.com/pawel79w/PentaxK110D
    > Pozdrawiam.

    Niech Ci Pan Bóg w tłustych dzieciach wynagrodzi!!!
    Paweł

  • 4. Data: 2012-06-17 21:42:21
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 czerwca 2012 12:24:08 UTC+2 użytkownik Paweł Pawłowicz napisał:
    > Niech Ci Pan B�g w t�ustych dzieciach wynagrodzi!!!
    > Paweďż˝

    W tłustych to może nie, ale niech będą troskliwe, jak będę stary, bo ZUS mi emerytury
    i tak nie da, ani OFE ;)

    A tak BTW - czy są jeszcze jakieś bezpłatne serwery obsługujące grupy news? Bo
    przestałem śledzić od czasu, jak onet wyłączył serwer news, a przez googla jest to
    strasznie nie wygodne, a do tego jakieś koszmarne problemy z kodowaniem znaków mam.
    :(

  • 5. Data: 2012-06-17 23:11:30
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 21:42, Pawel_W pisze:

> [...]
    strasznie nie wygodne, a do tego jakieś koszmarne problemy z kodowaniem znaków mam.

    Dobre masz kodowanie, pomimo, że to UTF-8

    animka

  • 6. Data: 2012-06-17 23:13:19
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

> [...]

    strasznie nie wygodne, a do tego jakieś koszmarne problemy z kodowaniem znaków mam.

    W pracy korzystam z tego:

    news.task.gda.pl

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 7. Data: 2012-06-17 23:26:35
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-17 23:11, Animka pisze:

> [...]
    :(

    > Dobre masz kodowanie, pomimo, że to UTF-8

    Miało być: pomimo, że to nie UTF-8.

    --
    animka

  • 8. Data: 2012-06-18 02:15:20
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 czerwca 2012 23:26:35 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

> [...]
    strasznie nie wygodne, a do tego jakieś koszmarne problemy z kodowaniem znaków mam.

    Ale ja widzę KRZACZKI i muszę odszyfrowywać wiadomości. A poza tym wolę korzystać z
    czytnika news niż z przeglądarki www.

  • 9. Data: 2012-06-18 12:19:36
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 17/06/2012 20:42 Pawel_W wrote:

    > czy są jeszcze jakieś bezpłatne serwery obsługujące grupy news?

    gazeta.pl - na podobnych zasadach ja kiedyś onet, musisz mieć konto mailowe
    Ja korzystam z tego: nntp.aioe.org - działa mi lepiej (nie mam dziur w
    wątkach, posty pojawiają się natychmiast po wysłaniu) niż gazeta.
    Nie wiem jak z dostępnością grup, w każdym razie te, które ja czytuję są
    dostępne.

    The Mis'

  • 10. Data: 2012-06-29 20:37:04

    news.gazeta.pl