  • 1. Data: 2010-12-20 12:19:16
    Temat: Sony A350 - ogólnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    Witam wszystkich.
    Chciałbym się podzielić sie wrazeniami na temat Aparatu Sony A350.
    Aparat pierwszy raz zepsuł się chyba w 7-tym miesiącu użytkowania (pękł
    wyświetlacz LCD) - koszt naprawy 200zł.
    Apart miał fadę ukrytą uszkodzona tasiemka do obiektuwy - wycena serwisu
    440zł !!!
    No i teraz mam dylemat czy w ogóle go naprawiać skoro naprawienie tasiemki
    kosztuje połowe wartości aparatu.

    Czy ktoś coś może mi doradzić ?
    W zasadzie jestem na nie naprawianie go bo nie wiadomo co się jeszcze w nim
    może zepsuć.

  • 2. Data: 2010-12-20 12:34:41
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 13:19:16 +0100, Bartosz napisał(a):

    > Witam wszystkich.
    > Chciałbym się podzielić sie wrazeniami na temat Aparatu Sony A350.
    > Aparat pierwszy raz zepsuł się chyba w 7-tym miesiącu użytkowania (pękł
    > wyświetlacz LCD) - koszt naprawy 200zł.

    Tak sam? Hmm...

    > Apart miał fadę ukrytą uszkodzona tasiemka do obiektuwy - wycena serwisu
    > 440zł !!!

    fadę... obiektuwy... może by tak z jakiegoś słownika skorzystać?

    > No i teraz mam dylemat czy w ogóle go naprawiać skoro naprawienie tasiemki
    > kosztuje połowe wartości aparatu.

    Możesz:
    - kupić sobie sam obiektyw. Wiesz, da się go odłączyć od aparatu i założyć
    inny. Najtańszy nowy do kupienia poniżej 250zł...
    - sprzedać aparat i zająć się czymś innym. Za pieniądze kupić ten cholerny
    słownik.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 3. Data: 2010-12-20 13:13:54
    Temat: Re: Sony A350 - oglnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > fadę... obiektuwy... może by tak z jakiegoś słownika skorzystać?

    Słownik literówek ?

    > - kupić sobie sam obiektyw. Wiesz, da się go odłączyć od aparatu i założyć
    > inny. Najtańszy nowy do kupienia poniżej 250zł...
    Skoro już odpisujesz to proponuję chociaż czytać ze zrozumieniem. Uszkodzony
    jest aparat a nie obiektyw.

  • 4. Data: 2010-12-20 14:14:13
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 14:13, Bartosz pisze:

    > Słownik literówek ?

    > Skoro już odpisujesz to proponuję chociaż czytać ze zrozumieniem. Uszkodzony
    > jest aparat a nie obiektyw.

    Powiedz kto normalny oddaje sprzet po gwarancji do serwisu SONY ?

  • 5. Data: 2010-12-20 14:32:43
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Powiedz kto normalny oddaje sprzet po gwarancji do serwisu SONY ?

    Jeszcze nei zapłaciłem.
    Znasz kogoś kto to naprawi taniej ?
    244zł za robociznę
    114zł za tasiemkę
    16zł wysyłka

  • 6. Data: 2010-12-20 15:06:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > S?ownik liter?wek ?

    > Skoro ju? odpisujesz to proponuj? chocia? czyta? ze zrozumieniem. Uszkodzony
    > jest aparat a nie obiektyw.

    To się może naucz poprawnie formułować myśli. To w końcu oczywiste, że
    tasiemka od obiektywu nie ma z obiektywem nic wspólnego, czyż nie?

    A przy okazji, skonfiguruj swój czytnik poprawnie, bo wysyłasz na grupy
    śmieci.

    http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime

  • 7. Data: 2010-12-20 16:48:00
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-20 13:19, Bartosz pisze:
    > Witam wszystkich.
    > Chcia?bym si? podzieli? sie wrazeniami na temat Aparatu Sony A350.
    > Aparat pierwszy raz zepsu? si? chyba w 7-tym miesi?cu u?ytkowania (p?k?
    > wy?wietlacz LCD) - koszt naprawy 200z?.
    > Apart mia? fad? ukryt? uszkodzona tasiemka do obiektuwy - wycena serwisu
    > 440z? !!!

    Nie wiem, o którą tasiemkę chodzi, ale jeśli to faktycznie wada ukryta,
    to czemu żądają zapłaty, skoro taką diagnozę postawili? Chyba możesz
    żądać bezpłatnej naprawy tego uszkodzenia. W ramach gwarancji, rękojmi,
    czy czego tam jeszcze, ja się na zasadach reklamacji nie znam, ale
    pewnie ktoś ci doradzi, co konkretnie masz zrobić.

    P.S.
    Czy tylko mnie posty Bartosza pojawiają się z jakimiś dziwnymi
    znaczkami(inne kodowanie) ???

  • 8. Data: 2010-12-20 17:04:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Powiedz kto normalny oddaje sprzet po gwarancji do serwisu
    > SONY ?

    A gdzie on napisał że sprzęt jest po gwarancji??? Wręcz
    przeciwnie, powiedział że za pierwszą usterkę (7 m-cy)
    musiał zapłacić. Trudno skumać jak jest naprawdę ;-)

  • 9. Data: 2010-12-20 17:05:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Aparat pierwszy raz zepsuł się chyba w 7-tym miesiącu
    > użytkowania (pękł wyświetlacz LCD) - koszt naprawy 200zł.

    To kupiłeś aparat bez gwarancji? Skoro usterkę powstałą po 7
    miesiącach musiałeś usuwać na własny koszt...

    > Apart miał fadę ukrytą uszkodzona tasiemka do obiektuwy -
    > wycena serwisu 440zł !!!
    > No i teraz mam dylemat czy w ogóle go naprawiać skoro
    > naprawienie tasiemki kosztuje połowe wartości aparatu.

    A te usterki to po jakim czasie powstały?

    > Czy ktoś coś może mi doradzić ?

    Kupić aparat z gwarancją ;-)

  • 10. Data: 2010-12-20 18:13:34
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-20 18:04, Robert_J pisze:

    > A gdzie on napisał że sprzęt jest po gwarancji??? Wręcz przeciwnie,
    > powiedział że za pierwszą usterkę (7 m-cy) musiał zapłacić. Trudno
    > skumać jak jest naprawdę ;-)

    Jak na gwarancji to dlaczego kasiory zadaja ?