  • 1. Data: 2010-12-19 10:20:52
    Temat: PEN E-PL1 ma interwał ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Można w nim ustawić interwał np. co 5 sek ?

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 2. Data: 2010-12-19 10:49:23
    Temat: Re: PEN E-PL1 ma interwał ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:iekmaf$bfd$...@u...news.interia.pl...

    > Można w nim ustawić interwał np. co 5 sek ?
    >
    > Roger

    bądź to w aparacie bądź w jakikolwiek inny sposób ?
    A może jakieś inne sensowne bezlustro ma takie możliwości? Warunek mały i lekki
    aparat z przyzwoita optyką i na pewno _nie kompakt_ z matryca wielkości
    paznokcia.

    Roger

  • 3. Data: 2010-12-19 11:39:15
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-12-19 11:20, Roger from Cracow pisze:

    > Można w nim ustawić interwał np. co 5 sek ?
    >
    > Roger

    Chciales napisac odstep bo interwal to raczej okreslenie stosowane wsrod
    muzykow.

  • 4. Data: 2010-12-19 12:04:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 11:20, Roger from Cracow pisze:

    > Można w nim ustawić interwał np. co 5 sek ?
    >
    > Roger

    http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp
    Tam zaznacz : Interchangeable lens camera oraz Timelaps recording: YES

    Z tego co widzę, to Ricoh GR. Jak chcesz dużą matrycę, to przystawka z
    obiektywem 50mm APSC i 28mm APSC. Nie pamiętam, czy to ekwiwalenty
    ogniskowych, czy rzeczywiste.

  • 5. Data: 2010-12-19 12:09:30
    Od: "Marquez" <n...@p...pl>

> [...]
    > lekki
    > aparat z przyzwoita optyką i na pewno _nie kompakt_ z matryca wielkości

    W Canonach dwu i trzy cyfrowych raczej nie znajdziesz.
    Natomiast Intervalometr jest na wyposażeniu większości lustrzanek Nikona
    a ustawiać można go na wiele sposobów. Do timelapsów jak znalazł.

    Pozdro
    Marquez

  • 6. Data: 2010-12-19 12:11:42
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-12-19 12:39, konieczko pisze:
    > Chciales napisac odstep bo interwal to raczej okreslenie stosowane wsrod
    > muzykow.

    Sądzę, że chciał napisać dokładnie to, co napisał. Interwał jest jak
    najbardziej prawidłowe w tym kontekście.

    interwał
    1. <<odstęp w czasie lub odległość w przestrzeni>>

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2561852/interwa%C5%82

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 7. Data: 2010-12-19 12:39:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-19 13:09:30 +0100, "Marquez" <n...@p...pl> said:

    > Natomiast Intervalometr jest na wyposażeniu większości lustrzanek Nikona

    To się chyba wyklucza.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-12-19 12:41:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-19 11:49:23 +0100, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> said:

    > bądź to w aparacie bądź w jakikolwiek inny sposób ?

    Niewiele pomogę, ale Chińczycy robią całą kupę gadżetów, w tym
    elektroniczne wężyki z takim bajerami.
    Może tędy droga?

  • 9. Data: 2010-12-19 13:26:18
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:iekmaf$bfd$1@usenet.news.interia.pl...

    > Można w nim ustawić interwał np. co 5 sek ?
    >
    > Roger

    Napisz jak dla laika o co Ci chodzi to sprawdzę w ustawieniach PENa :-)

  • 10. Data: 2010-12-19 14:10:59
    Temat: Re: PEN E-PL1 ma interwa? ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-19 13:09, Marquez pisze:

    > W Canonach dwu i trzy cyfrowych raczej nie znajdziesz.

    A dpreview podaje, że 2 i 3 cyfrowe, a nawet 1000D posiada opcję Timelaps ?
    Poza tym C5D, którego posiada Roger, o ile dobrze pamiętam, też ma
    interwałometr.
    Niestety nie są to aparaty tak małe jak PENy, czy Samsung NX100, bo
    rodzinka G1 nie jest już taka mała.

    Poza tym są wężyki elektroniczne z interwałometrem. Wydaje mi się, że
    przynajmniej część z tych bezlusterkowców powinna mieć możliwość
    podłączenia wężyka.