  • 11. Data: 2010-12-20 18:49:43
    Temat: Re: Sony A350 - oglnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-20 19:13, konieczko pisze:

    > Jak na gwarancji to dlaczego kasiory zadaja ?

    Bo pewnie uszkodzenie mechaniczne z winy klienta...

  • 12. Data: 2010-12-20 20:48:40
    Temat: Re: Sony A350 - ogólnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > To kupiłeś aparat bez gwarancji? Skoro usterkę powstałą po 7 miesiącach
    > musiałeś usuwać na własny koszt...

    przecież napisał że pękł LCD

    nie sadzę żeby ktokolwiek cokolwiek naprawił na gwarancji mechanicznie
    uszkodzone siedmiomiesięczne urządzenie.

  • 13. Data: 2010-12-21 07:58:25
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > Bo pewnie uszkodzenie mechaniczne z winy klienta...

    Nie.
    Aparat ma ok 20 miesiecy i jest po gwarancji.
    Przy zakupie na firmę gwarancja wynosiła wtedy 1rok a rękojmia nie
    przysługuje.

    Jest to w 100% wada ukryta telefonu.
    Proszę sobie poczytać na forach jak bardzo wadliwy jest to aparat.
    Nie wiem jak inne modele Sony ale ja już się wyleczyłem z tej firmy jeśli
    chodzi o aparaty.

  • 14. Data: 2010-12-21 08:29:54
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 21 Gru, 08:58, "Bartosz" <l...@a...pl> wrote:

    > Jest to w 100% wada ukryta telefonu.
    > Proszę sobie poczytać na forach jak bardzo wadliwy jest to aparat.
    > Nie wiem jak inne modele Sony ale ja już się wyleczyłem z tej firmy jeśli
    > chodzi o aparaty.
    To idz sie wyzalic tez na te fora telefoniczne.
    Przynajmniej ja nie znnam takiego telefonu A350.
    StaM

  • 15. Data: 2010-12-21 08:35:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-12-21 08:58, Bartosz pisze:

    > Nie.
    > Aparat ma ok 20 miesiecy i jest po gwarancji.

    Mówiłem o LCD, o którym napisałeś, że uszkodzenie nastąpiło 7 miesięcy
    po zakupie. Wtedy działała zarówno gwarancja jak i rękojmia.

    > Przy zakupie na firmę gwarancja wynosiła wtedy 1rok a rękojmia nie
    > przysługuje.
    >
    > Jest to w 100% wada ukryta telefonu.

    Telefonu, powiadasz? Jak można z Alfy 350 ZADZWONIĆ?

    > Proszę sobie poczytać na forach jak bardzo wadliwy jest to aparat.

    Och, oczywiście.

  • 16. Data: 2010-12-21 08:51:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Aparat ma ok 20 miesiecy i jest po gwarancji.
    > Przy zakupie na firmę gwarancja wynosiła wtedy 1rok a
    > rękojmia nie przysługuje.

    Z tego co się orientuję to 7 miesięcy zawsze było mniej niż
    rok, więc w czym masz problem? Przecież był na gwarancji.

    > Proszę sobie poczytać na forach jak bardzo wadliwy jest to
    > aparat.

    Skoro tyle się naczytałeś o wadliwości tego aparatu to po co
    go kupiłeś? Żeby móc się żalić?

    > Nie wiem jak inne modele Sony ale ja już się wyleczyłem z
    > tej firmy jeśli chodzi o aparaty.

    Amen ;-)

  • 17. Data: 2010-12-21 08:56:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > przecież napisał że pękł LCD

    Wiesz, wyśwetlacz może też pęknąć od wewnętrznych naprężeń,
    jeśli np. został źle zamontowany :-). Wyszedłem (jednak
    chyba z niesłusznego) założenia, że skoro kolega się żali to
    raczej na usterki niezawinione przez niego ;-). Bo skoro
    samemu się sprzęt psuje to po kiego grzyba marudzić że jest
    wadliwy???

  • 18. Data: 2010-12-21 11:20:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Dec 2010 08:58:25 +0100, Bartosz napisał(a):

    > Nie.
    > Aparat ma ok 20 miesiecy i jest po gwarancji.
    > Przy zakupie na firmę gwarancja wynosiła wtedy 1rok a rękojmia nie
    > przysługuje.

    Ależ właśnie przy zakupie na firmę przysługuje rękojmia, tylko i wyłącznie.
    Ale też tylko rok.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-12-21 21:00:07
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-12-2010 21:48, TheGuru pisze:

    > nie sadzę żeby ktokolwiek cokolwiek naprawił na gwarancji mechanicznie
    > uszkodzone siedmiomiesięczne urządzenie.
    Olympus naprawił tak moje E-300 - spadło ze statywu.
    Przy okazji zapłacili za kuriera w obie strony.

    M.