eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSony A350 - ogólnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAMRe: Sony A350 - oglnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Mon, 20 Dec 2010 19:49:43 +0100
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony A350 - oglnie szajs. Serwis sony - NIE POLECAM
    References: <ienhk1$h97$1@node1.news.atman.pl>
    <r4yoyq3igsou$.1hrck5vv3n4dp.dlg@40tude.net>
    <ienkqf$i1r$1@node1.news.atman.pl> <ienobk$rhv$1@news.onet.pl>
    <ieo2bu$v3s$1@news.onet.pl> <ieo6ce$c1e$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ieo6ce$c1e$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <4d0fa54c$0$27025$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.13.211.178
    X-Trace: 1292870988 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27025 83.13.211.178:4114
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:870366
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-20 19:13, konieczko pisze:
    > W dniu 2010-12-20 18:04, Robert_J pisze:
    >>> Powiedz kto normalny oddaje sprzet po gwarancji do serwisu SONY ?
    >>
    >> A gdzie on napisał że sprzęt jest po gwarancji??? Wręcz przeciwnie,
    >> powiedział że za pierwszą usterkę (7 m-cy) musiał zapłacić. Trudno
    >> skumać jak jest naprawdę ;-)
    >
    >
    > Jak na gwarancji to dlaczego kasiory zadaja ?

    Bo pewnie uszkodzenie mechaniczne z winy klienta...

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "I must rule with eye and claw -- as the hawk among lesser birds."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: